Gast Geplaatst: 11 mei 2002 Geplaatst: 11 mei 2002 goede middag, ik ben in het bezit van een Philips dsx6072 een goldcard 6 en een gw programmer? door het lezen van de vele info op de diversen site's is het als startende (hobbyist) gelukt op de goldcard te vullen met de keys voor canal digitaal (nl) uiteraard blijven een hoop kanalen nog op zwart staan zoals de K1.2.3.... formule 1 en andere kanalen. ik begreep dat het formule 1 kanaal alleen uitzond in het weeken van de granprix dus op dit weekend moest ik wachten. maar helaas geen beeld. dus wie o wie kan mij verder helpen......? ik heb uiteraard op een hoop site's de oplossing geprobeerd te vinden maar zoals je begrijpt is dat niet gelukt. (of niet begrepen!) vraag is dus of het mogelijk is met de spullen die ik nu bezit meer kanalen werkend te krijgen? alvast bedankt voor jullie hulp. jeroen
Gast Geplaatst: 11 mei 2002 Geplaatst: 11 mei 2002 hallo Knelis, Ik neem aan dat je de upload/download van het forum bedoeld. en ik andere file's moet laden? alvast bedankt voor je reactie. jeroen
Gast Geplaatst: 11 mei 2002 Geplaatst: 11 mei 2002 ik weet niet of jouw deco gepatched of origineel is maar ik heb zojuist een file geupload voor origineel gr.knelis
Gast Geplaatst: 11 mei 2002 Geplaatst: 11 mei 2002 Hallo wouwer, Als jou philips niet gepatched/ regiovrij is kun je de k kanalen niet krijgen. Lees maar eens onder links van dit forum hoe dat gaat. Groeten Marc
Gast Geplaatst: 11 mei 2002 Geplaatst: 11 mei 2002 hallo Marc74 & Knelis, mijn decoder is orgineel en (nog) niet gepatched. zoals ik begrijp is het dus noodzakelijk om dat wel te doen? ik zal eens kijken of dat voor een groentje te doen is. wederom bedankt voor jullie reply. jeroen
Gast Geplaatst: 11 mei 2002 Geplaatst: 11 mei 2002 hallo Knelis, ik heb je bestand gevonden en gedownload. ik laat zo spoedig mogelijk even weten of het gelukt is. en of er meer kanalen open staan. groeten, jeroen
Aanbevolen berichten