Ga naar inhoud

Wie kan mij vertellen hoe dit zit??

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb mijn Strong ontvanger via de canal digital manier geinstalleerd maar nu valt me op dat de kanalen tussen 250 en 500 helemaal niet gebruikt worden is dit normaal kunnen daar geen andere zenders op gevonden worden, wie kan mij vertellen hoe dit zit

Geplaatst:

als ik het goed heb heeft dat te maken met een dienst die C****L Digi in de toekomst(zeggen ze) aan gaat bieden deze dienst heet Pay per View en wat ik begrepen heb zijn deze kanalen voor extra diensten. Lang leve ontvangers die door C****L Digi zijn gekeurd. Ik vind het probleem van deze ontvangers dat ze niet alle kanalen kunnen herbergen en dat je in principe alleen maar naar de nederlandse seca kanalen en Fta kanalen kan kijken. Wat mij betreft moeten deze ontvangers niet meer geproduceerd worden.

Geplaatst:

Maar is het niet zo dan dat als mijn decoder gepacht wordt ze wel bruikbaar worden hij is nu nl nog helemaal standaard met v22 firmware wat is dan het beste om erop te zetten?

Geplaatst:

het beste wat je kan doen is naar het forum van Strong gaan en heel erg veel gaan lezen. Mocht je er daarna nog niet uitkomen dan zou je op dat forum je vragen kun stellen. Ik hoop dat ik je een beetje verder geholpen heb. Ik heb geen strong dus mijn ervaring met dit apparaat is nul.

mvg

olav12

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen