Gast Geplaatst: 31 december 2002 Geplaatst: 31 december 2002 Hallo,ik heb mijn philips 7072 gepatcht met versie 1.23NL en bij behorende settings erin gezet.Echter kan ik geen premiere-Goldstar en Heimatkanaal ontvangen.Zit dit in de Tpt en Tsc instelling?Wie kan mij antwoord verschaffen. B.v.d Satcb en alsvast een goed uiteinde gewenst en een gelukkig satnieuwjaar
Gast Geplaatst: 31 december 2002 Geplaatst: 31 december 2002 als je nu ook even vertelt welke file's je gebruikt het kan ook zijn dat je files niet up to date zijn dus even wat meer info zal wel handig zijn vriendelijke groet BaNCaNaCCia
Gast Geplaatst: 31 december 2002 Geplaatst: 31 december 2002 Hallo, ik gebruik de files bij ********** enwel de geupdate file van philips 6in1 (29-12-02)met een funkaart 4 Mvg.satcb
Gast Geplaatst: 31 december 2002 Geplaatst: 31 december 2002 heb je al de + b 1 1 of 0 gedaan ¿¿¿ als je dat even via ab doet kijk dan even of je wel beeld hebt dus je drukt eerst op de + dan druk je op de b toets dan 1 of 0 even kijken als je beeld hebt moet je dat even op de kanalen doen ik hoop dat het werkt en anders even andere settings erin
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen