kbijl Geplaatst: 31 december 2002 Geplaatst: 31 december 2002 LS Een eenvoudige vraag volgens mij .... zij de usals instellingen te gebruiken (topfield 300 cipro, en de diseq 1.2 motor/rotor) Ik durf het niet aan om zo maar te gaan gebruiken. Dreambox 7020 Gemini 4.20
Gast Geplaatst: 31 december 2002 Geplaatst: 31 december 2002 Als ie aangeeft dat je ze KAN gebruiken dan zou dat ook gewoon moeten kunnen denk ik. Alhoewel bij mij in de menu's van mijn receiver USALS alleen voorkomt bij de Diseq 1.3 instellingen. Om USALS te gebruiken zou je je Longtitude en Lattitude ergens in moeten voeren waarna de receiver dus weet WAAR je je bevindt en dan automatisch de sats op zou moeten kunnen zoeken. Dus nogmaals ; ik weet het natuurlijk niet zeker, maar als je die gegevens in kan voeren dan zou het moeten kunnen werken. Ik zou ook zo 1,2,3 niet weten wat er fout zou KUNNEN gaan als je het zou gebruiken (volgens mij kan het geen kwaad) dus ik zou zeggen expirimenteer voorzichtig verder. suc6!
Gast Geplaatst: 31 december 2002 Geplaatst: 31 december 2002 @kbijl Gewoon doen (doe ik ook), alleen niet je Diseq 1.2 aanzetten. Groet and happy 2003 TheDiver
Gast Geplaatst: 31 december 2002 Geplaatst: 31 december 2002 Als je reciever USALS aangeeft dan kan je het ook gewoon gebruiken. Het is een stukje software dat in de firmware geintegreerd wordt. Avensis
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen