Ga naar inhoud


patchen / hulp


Gast

Aanbevolen berichten

goedemorgen allemaal,

 

ik heb hier een philips 6073/03A voor mij liggen waar ik geen verbinding via oslink mee kan krijgen om te patchen.

afgelopen week nog een zelfde toestel gedaan, geen probleem, die ook voorgeprogd is met zenders net zo als deze.

ik gebruik oslv299a en de 400 ook geprobeerd maar wil maar niet lukken. wie heeft hier een oplossing voor?

 

alvast bedankt, paddy

Link naar reactie
Delen op andere sites


Paddy

Heel veel lees ik dat als je geen contact met je deco kunt krijgen, het probleem vaak ligt in de com van je pc. Heb je de afgelopen week niets met je pc gedaan????? BV een anders modem, of stuur of printer???? Anders even kijken of je op een andere pc terecht kunt, dan weet je of het aan je pc of je oslink ligt. Oslink zit er wel diep genoeg in?>???

 

Succes!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook problemen gehad met mijn Oslink. Een maand geleden patch in 4 min. Afgelopen dinsdag 1,5 uur. Ik had volgens mij ook niets veranderd waardoor dit probleem zou zijn ontstaan.Ik zet XP terug naar 24 nov. en zie het werkt weer als voorheen. Vraag me niet door welke handeling het fout gegaan is. Oslink 4.00C

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Johan,

Ik ben hier mee bezig geweest de firmw kunnen schrijven maar zit nog met de bijbehorende eeprom. ik krijg declink niet aan de praat doordat ik de melding krijg dat ie een dll bestand niet kan vinden: MSVBVM60.DLL, Dit is een andere wat op de site van MZ wordt weergegeven.

 

Ik heb de ontvanger gewoon aangesloten en dacht ik ga gewoon kanalen laten zoeken maar krijg dan de melding dat ie niets kan vinden, vind ik vreemd.

 

hoe nu verder, enig iedee?

 

en bedankt nog voor de reaktie, paddy

 

ps: krijg met oslink prog nu de foutmelding E6003, dat de data weer niet goed is. Heb jij dat ook?

 

 

 

aanvulling:

 

declink werkt nu bij mij alleen ik kom er niet uit.

tot nu toe heb ik er alleen servi8 in maar niet de eeprom die erbij hoort

Link naar reactie
Delen op andere sites

paddy aangezien je toch een oslink bezit! probeer de firmware nog eens opnieuw erop te zetten en in de zelfde sessie de eeprom met declink (dus voor je weeer de decoder aangezet hebt vanuit standbystand)

 

Declink werkt weer zie ik? je hebt dus dat missende .dll gevonden op de site van M_Z neem ik aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

 

ik krijg osvl niet meer aan de praat. zie melding hierboven, uit mijn hoofd bij de vorige betekende dit dat er een tijdbomb op zat/zit. dus ik kan ze niet aan de praat krijgen, alleen met de versie die johan mij doorgaf. oslink 1.2a dit is dus gelukt, firmware gedeelte dan. ben toen met declink aan de gang gegaan en op de een of andere manier heb ik verkeerd gelezen en het veel te moeilijk gedaan terwijl het toch simpel is om alleen de eeprom te schrijven en ook dat is mij uiteindelijk gelukt en zie daar weer een philips met andere soft.

 

in iedergeval dank voor je reaktie. ik moet nu eens uitgaan zoeken waarom osvl 299 niet meer bij mij werkt.

 

groetjes paddy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...