Gast Geplaatst: 1 januari 2003 Geplaatst: 1 januari 2003 wie kan mij helpen de nieuwe settings op een echostar 3000 te krijgen. Ik ben weer naar nieuwe kanaalen gaan zoeken. En nu staat het hele boeltje weer door elkaar. Ik wil nu de settings met de pc er in zetten. Het probleem is dat ik geen goede kanaalen lijst bezit. Ik heb er een maar die is volgens mij veel te groot (Sateliet hoppers) En die durf ik niet naar de echo te stuuren. Of iemand moet bevestigen dat dit ok is.
renzie Geplaatst: 1 januari 2003 Geplaatst: 1 januari 2003 Reptor, op deze site http://home.wxs.nl/~thfdse/welkom.htm worden de settings van de 3000 bijna dagelijks bijgewerkt met alle feeds. de meest actuele lijst die voor een 3000 te krijgen is. renzie 3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h , Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC, Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.
Gast Geplaatst: 1 januari 2003 Geplaatst: 1 januari 2003 Ja daar heb ik iets aan bedankt. Daar kan ik wel mee vooruit de komende dagen. En het staat er al in dus weer een nieuwe uitdaging opzoeken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen