Ga naar inhoud

handmatig invoeren ECM PID bij 1.4 spacerunner????

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik krreg dit berichtje terug van BaNCaNaCCia, waarvoor bedankt overigens (..........als je nu even de readme leest die je bij de firmware zat dan kan je zien dat je even Handmatig ECM PID invoeren als je dat doet dan zal je zien dat het wel goed werkt en ik had ook de eerste kanalen op irdeto staan dus even de ecm veranderen naar seca en als je alle kanalen hebt gedaan even de decoder in standby zetten en dan werkt het gewoon goed........)

Ik heb inmiddels van alles geprobeerd maar krijg na verloop van tijd toch weer zwart.. Of als ik doorschakel zwart... ik moet het dus iedere keer opnieuw doen. + dan B dan1 dan o = wel beeld, maar daarna weer zwrt. Hoe kun je blijvend deze zenders instellen. Hoe voer je precies handmatig in?

Zou iemand mij een willen helpen met dit probleem?

Geplaatst:

staat je datum van je kaart nog op 31-01 of 31-12 verander dat eens naar 28-02 misschien wil het helpen ik weet het ook niet zo even snel wat het nou kan zijn als ik hier de ecm pid doet dan blijft ie gewoon staan ook als ik van standby weer inschakel dus hierbij zet ik ook een vraagteken

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen