Ga naar inhoud


welke humaxdecoder ?????????


Gast

Aanbevolen berichten

ik begin steeds meer de kriebels te krijgen om een humax aan te schaffen,heb nu een hyundai 1000 ir-niet echt tevreden-en een nokia mediamaster 9500- PERFECT tot op heden maar wat als de seca 2 komt.

dus nu ben ik me aan het orienteren richting de humax,maar welke van de 5400 serie kan ik dan het best aanschaffen de IRCI-/ 5400 Z wat moet er allemaal op/inzitten,met betrekking tot de toekomst s*c* 2.

voor dat systeem schijn je een aston 1.05 nodig te hebben.

nu zal ik wel het antwoord krijgen "ZOEK DIT FORUM AF,"

daar hebben jullie allemaal gelijk in,maar mijn probleem is dat ik op mijn dobber alles met een mobieltje moet binnen halen en wordt dus er kostbaar.

dus wie helpt mij op weg.

of moet ik met betrekking tot de toekomst mijn uitbreidings plannen maar even uitstellen.

of zijn er nog mooiere/betere deco's.

ik hou me voor iedere optie open

 

bvd alf

hss 1000 ir/mm 9500 travelmodi en fun*a*d

 

de beste wensen voor 2003

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
wat als de seca 2 komt

Een module (Aston, Magic, Axas,...) als het nodig is. En je receiver moet een CI hebben.

Maar wees gerust, je zal nog genoeg tijd hebben om na te denken. Ik hoop dat ik mis ben, maar voorlopig zit het er niet in.

En als je toch persé een nieuwe decoder wil, zou ik toch eens informeren over die ID-20 met CI (staan een paar topics over in het Humax-forum) Dat lijkt me een heel knap toestel voor weinig geld.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...