realist Geplaatst: 1 januari 2003 Geplaatst: 1 januari 2003 Het meest vervelende vind ik op het ogenblik het volgende: Als ik een topic wil opslaan via "Opslaan als" en het is een topic van meerdere pagina's , dan krijg ik vrijwel zeker de mededeling " Dit programma heeft een ongeldige bewerking uit gevoerd en wordt afgesloten." Zoek ik daarna de pagina's weer op , dan lukt het een tweede keer wel. Nu heb ik vandaag het programma " RegClean" zijn werk laten doen, en ik kreeg even de indruk dat euvel verholpen was, maar helaas!. Het was valse hoop Herkent iemand dit zelfde probleem? En wat zou mogelijk de oplossing kunnen zijn. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Gr. V/d realist Mijn actie hoort bij Jouw reactie. Hart. gr. v/d realist
Gast Geplaatst: 1 januari 2003 Geplaatst: 1 januari 2003 Citaat: en het is een topic van meerdere pagina's Als je het met topics van 1 pagina niet hebt zou ik in de richting van het RAM-geheugen zoeken. Hoeveel MB RAM zit er nu in?
Bocky Wocky Geplaatst: 1 januari 2003 Geplaatst: 1 januari 2003 Welk OS gebruik je? Servicepacks en MS updates doen vaak wonderen. There are 10 kinds of people in the world. Those who understand binary numbers and those who don't.
realist Geplaatst: 5 januari 2003 Auteur Geplaatst: 5 januari 2003 Ik bedank Bocky Wocky voor zijn reply en Lancelot voor zijn reply en PM (daarvoor). Mijn Ram geheugen is 128 Mb (moet dacht ik genoeg zijn). De oplossing was een Windows update en daarbij werd oa Explorer 5.0 opgewardeerd naar Explorer 6.0. Een genot dat het probleem verholpen is. Gr. V/d realist Mijn actie hoort bij Jouw reactie. Hart. gr. v/d realist
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen