Ga naar inhoud


[Strong 8000] Strong SRT8000 En Hotbirt


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb een gepatch strong srt8000. Ik wil nu ook het sateliet Hotbirt ontvangen, alleen ik weet niet zeker of het vodoende is als ik een tweede lmb koopt en deze plaatst. Ik heb begrepen dat de strong srt8000 niet op twee lmb's kan werken.

 

Mijn vraag is of er iemand hier meer over weet?? Zo ja hoor ik het graag.

 

Een voorspoedig 2003 en veel satplezier !!!!!!!!1

 

groetjes

LUTI srt8000 [*]strong

Link naar reactie
Delen op andere sites


als je strong gepatched is zoals hier beschreven http://www.weethet.nl/dutch/sat_updatestrongsrt8000.asp dan kan je strong nu 2000 kanalen aan. je hebt dan een schotel nodig van min 80 cm met 2 lnb's (1 voor astra en 1 voor hotbird in een speciale houder en een diseq miniswitch om te kunnen schakelen tussen de 2 lnb's of je kan ook een monoblok gebruiken, dan zitten de twee lnb's en de switch allemaal bij elkaar verwerkt en hoef je het geval alleen nog maar via de flens van de linkse lnb aan te sluiten in de schotel. schotel afstellen via de linkse lnb (als je voor de schotel staat) op de astra satteliet !!. daarna kanalen laten inlezen via de astra menu 5 en dan kanalen installeren, daarna handig om de kanalen lijst te ontdoen van alle kanallen die niet open gaan (o.a. datakanalen ) en dan via menu 5, kanalen toevoegen dan voor het op OK drukken even de schotel met de pijltjes toets van 1 naar 2 veranderen en dan op OK drukken. ik doe zelf voor het inlezen van de hotbird even de kabel van de astra lnb los, maar dit is niet echt nodig. ook kan je direkt een kanalenlijst in je strong stoppen. zie bijv. http://news.tfa.org/Digsat/default.php?p...mp;brand=Strong voor de nodige software en kanalenlijsten.

 

 

Suc6

Renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...