Ga naar inhoud


[Pioneer] Ondersteuning via board


Satori

Aanbevolen berichten

Regelmatig krijg ik verzoeken, via PM, van mensen om ze te helpen met het patchen van hun Pioneer. Ook vaak van mensen die nog geen enkele posting geplaatst hebben. Deze mensen hebben wel gelezen en daarbij zijn ze dan mijn nick tegengekomen.

 

Over het algemeen ben ik daar op in gegaan, maar ik wilde dat met ingang van heden anders doen.

 

Het is voor iedereen het leerzaamst om via het board te communiceren. Anderen kunnen meelezen, maar zeker zo belangrijk is dat anderen ook kunnen antwoorden. Ik zie steeds vaker goede antwoorden van medehobbyisten, die later dan ik begonnen zijn. Hulde daarvoor!

 

Ik wil de PM dus alleen nog gebruiken voor zaken die niet binnen de onderwerpen en/of regels van het board vallen.

 

Uiteraard blijf ik op het board actief, zoals tot op heden.

 

Groeten,

Satori

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het zijn zeker goede voornemens, maar dat ik dit op 1 januari schrijf is toeval. Ik had het idee al eerder om dit eens te schrijven, maar het kwam er niet van. Een PM vandaag triggerde me om het maar meteen effectief te maken.

Dit heeft niets van doen met de vragensteller. Die kon niet weten dat ik dat anders wilde, omdat ik er niet eerder over gecommuniceerd heb.

 

Eigenlijk is dit off-topic, maar omdat mijn postings over het geheel genomen toch Pioneer georienteerd zijn, leek me dit een betere plaats.

 

Groeten

Satori

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Regelmatig krijg ik verzoeken, via PM, van mensen om ze te helpen met het patchen van hun Pioneer. Ook vaak van mensen die nog geen enkele posting geplaatst hebben. Deze mensen hebben wel gelezen en daarbij zijn ze dan mijn nick tegengekomen.

 

Ik heb ook een paar keer vragen gehad via PM, ik denk dat dat bij mij komt doordat ik vroeger files maakte voor Pioneer (lees: ongepatchte c+) ontvangers..

 

 

Over het algemeen ben ik daar op in gegaan, maar ik wilde dat met ingang van heden anders doen.

 

Ik ging er niet op in, antwoordde alleen dat ze de vraag maar in het board moesten stellen, daar is het voor.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ik volkomen mee eens. Krijg zelf ook veel vragen via PM en verwijs ze, net als Satori, naar dit board. Alleen "persoonlijke vragen" be-antwoord ik en daar is PM ook voor in het leven geroepen.

 

Wim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Satori en anderen,

 

Allereerst de beste wensen voor 2003 en veel satplezier toegewenst.

 

Jouw voornemen om in het vervolg de vragen anders aan te pakken kan ik onderschrijven.

 

Met een klein jaartje sathobby achter de rug, moet ik concluderen dat alles wat ik weet of denk te weten van het board komt. Alle onderwerpen in combinatie met de hulp van de aanwezigen hier hebben mij een hoop geleerd.

 

Dus alle info, problemen en oplossingen op het board plaatsen is een prima streven, zodat eenieder hier profijt van heeft.

 

Groeten Sander

Octagon SF 1018 HD - V1.11.70 - CD/TVV/SRG - Wavefrontier T55 W 5/1 - 5/9/10/13/16/19/23/28 O
Octagon SF 1008 HD - V1.11.70 - CD/TVV Archsat 19/23 O

Rebox RE 9000 HD - V1.11.70 - CD/TVV Archsat 19/23 O

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...