digit Geplaatst: 2 januari 2003 Geplaatst: 2 januari 2003 zoals topic al zeg..krijg ik --.-- in mijn display (yamaha520) als ik op 1 van ab druk start de film wel...? hoor dit zo of setting in nero/tmpenc? thx één ding is zeker, maar ik ben vergeten wat!
Psychosammie Geplaatst: 2 januari 2003 Geplaatst: 2 januari 2003 Nero maakt een svcd aan met Play Back Control (PBC). Mijn Pioneer zegt op het display alleen maar "VCD PBC". Dus ook geen tijdinformatie. Je kan met DVD2SVCD wel een mpeg zonder PBC maken, maar dan kan je weer niet zappen tussen de verschillende hoofdstukken. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
digit Geplaatst: 3 januari 2003 Auteur Geplaatst: 3 januari 2003 tnx m8 voor de reply ... heb net pc-dvd gekoch ik eens probeer mer die dvd2vcd proggie kijke wat er te klooie is ik ga verder zoeken thx m8 één ding is zeker, maar ik ben vergeten wat!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen