Ga naar inhoud


[Strong] Terug van de dood enzo


Gast

Aanbevolen berichten

OK, ik dacht dat ik een srt8000 had. Ik probeerde via een loader de 9 patch erop te zetten, maar hij gaf direct een Keyerror aan. Ik heb het forum bezocht en getracht te achterhalen wat ik fout deed. Ik heb toen gelezen, dat een srt8000 met een bepaalde vermelding bij het aanmelden in de loader, eigenlijk nu een srt8001 is geworden. Goed, ik heb toen een makkelijke uitleg gevonden hoe de srt8001 te patchen en tegelijk het gebruik van een funcard mogelijk te maken. Wederom gebruik gemaakt van de loader en tot mijn stomme verbazing werkte het. Flash~01 ETC ETC ETC. iK WAS MIJ DE KONING TE RIJK. Nog maar drie dagen schotelbezitter en nu reeds een patch geinstalleerd. Nog even de zenderlijst erin en gaan met die banaan. Ehhh, dat dacht ik. Ik krijg nu wel een kleine 1500 kanalen, maar mijn abboneekanalen ned1,2,3, SBS6, RTL4,5 en C"n"l plus staan welliswaar in de zenderlijst, maar staan allemaal op zwart, ofschoon ik gewoon het originele kaartje gebruik. Kort gesproken: HELP

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja einde oefening nu!!!!!!!!

Grapje je hebt de verkeerde files voor je card, ik zal je wel wat files sturen (tenminste als ik je email adres kan vinden).

 

gr.

 

Shimai

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je de patch v9 gebruikt dan moet er ook settings voor v9 in deze staan bij M_Z zijn site

deze ook met de loader inblazen en op je kaart (fun)strong files

als ik jou was zette ik de patch strong srt 8100mc2003r3 erin met bijbehorende settings

Topfield 4010 - Dreambox 7020 - Dreambox 7025 - 2x Triax 78cm - 1x Triax 88 cm - 1x Visiobigsatellite - alles natuurlijk draaibaar behalve de bigsatellite

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de 8100 met Multicam2003r3 kan een originele kaart niet werken,dit zou wel kunnen als je in de file een verandering aan brengt,daar de mc 2003 r3 Spaans is en de originele kaart van C+ bij ons de nederlandse software gebruikt ,dus het zit hem dan in de landscode

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aha. Dus zolang het niet echt lukt met mijn funcard4 op een juiste manier te uploaden, is deze patch voor mij niet geschikt. Ja.ja. Is er een patch voor de srt 8000 versie 2.2 (srt8100) die wel meerdere kanalen geeft, maar toch blijft werken met de originele abbokaartjes. Tja, zolang die funcard niet werkt.. Ik weet niet of ik dit mag vragen maar goed. waar kan ik eventueel deze patch vinden? En M_Z schijnt een grote hoeveelheid van deze patches op z'n site te hebben, kan ik die url krijgen of is dit een groots geheim. BTW Ik heb reeds een fullfix gedaan en alles is weer ouderwets.. Kl*te

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...