Gast Geplaatst: 3 januari 2003 Geplaatst: 3 januari 2003 Heb sinds enkele weken een DSX 7072, helemaal origineel niet gepatched enzo. Op de Canaldigitaal kanalen springt de deco op zwart, geeft melding insert smartcard in slot 1, staat vast (kan niet meer zappen). Bij de FTA's nog geen problemen gehad. Signaalsterkte staat op 4,5 en is groen.Standaard ALPS LNB. Wie helpt me uit deze ellende met DE tip??
Pionewbie Geplaatst: 3 januari 2003 Geplaatst: 3 januari 2003 Als je met een originele kaart (abonnement) kijkt, contact opnemen met canal+ Indien goud of anders kleurige kaart, op internet zoeken naar wekende files.
Gast Geplaatst: 3 januari 2003 Geplaatst: 3 januari 2003 Heb ik al gedaan, maar krijg het standaard antwoord: zit niet bij ons want dan moeten er meer mensen last van hebben.....
Pionewbie Geplaatst: 3 januari 2003 Geplaatst: 3 januari 2003 Wat is de einddatum van je abonnement volgens de gegevens in het menu. menu - 6
Pionewbie Geplaatst: 3 januari 2003 Geplaatst: 3 januari 2003 Jammer, de klachten lijken op die, die je krijgt als je een autoupdate gemist hebt. Maar dat is het dus niet. Ik heb op dit moment even geen andere ideeen. Zodra ik wel weer iets heb meld ik mij weer.
Henri Geplaatst: 3 januari 2003 Geplaatst: 3 januari 2003 Als het begonnen is na een "atack" met een goldwafer, dan moet je een keer de stroom van je ontvanger halen. Dan zou het weer moeten werken. Henri. DM600PVR, 2x DM500Plus, Philipsen Dsx7072 en Dsr2211, Adimo Jazz.
Gast Geplaatst: 3 januari 2003 Geplaatst: 3 januari 2003 Ik heb gisteren ook mijn Deco (DSX 6071 ver 1.32) de nieuwste 512k flash geupgrade en krijg ook bij gecodeerde kanalen een groen of grijs beeld. Daarvoor deed deze het goed. Vervolgens heb ik zelfs kanalen geinstalleerd via de deco zelf, maar deze geven ook geen resultaat. Ik heb ook meerdere nieuwe codes gebruikt. HELP
Henri Geplaatst: 3 januari 2003 Geplaatst: 3 januari 2003 Volgens mij moet je bij een gepatste ontvanger eerst de firmware + eeprom wissen, en daarna pas weer nieuwe schrijven. Henri DM600PVR, 2x DM500Plus, Philipsen Dsx7072 en Dsr2211, Adimo Jazz.
Gast Geplaatst: 3 januari 2003 Geplaatst: 3 januari 2003 Hoe moet je dit wissen ? Want met declink kun je bijvoorbeeld de eeprom niet wissen
Gast Geplaatst: 3 januari 2003 Geplaatst: 3 januari 2003 Heb dit probleem ook gehad (al twee keer) dus canal+ kletst. Ik heb de kaart in 1 gestopt daarna in twee ( 2 is ook de standaard bij deze Philips, niet 1) uit en aan gezet met de hoofdschakelaar en hij werkte weer.
Hans Kuiken Geplaatst: 3 januari 2003 Geplaatst: 3 januari 2003 Heb je ook de eeprom daarna er in geprogrammeerd. Hans
Gast Geplaatst: 7 januari 2003 Geplaatst: 7 januari 2003 Dealer geraadpleegd. Volgens hem duidelijk een probleem in de (blauw/zwarte) Canal kaart. Had er al meer met dit probleem met dezelfde kaart gehad. Cnal stuurt een nieuwe card toe. Als dit helpt meld ik me weer.
Gast Geplaatst: 16 januari 2003 Geplaatst: 16 januari 2003 Nieuwe card ontvangen en ja hoor eindelijk na 2 mnd ellende alles ok. Iedereen bedankt voor het meedenken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen