Gast Geplaatst: 3 januari 2003 Geplaatst: 3 januari 2003 ik ben op zoek naar een kanalenlijst voor de philips incl de halmark kanalen. Weet iemand waar die te vinden is.
axn Geplaatst: 3 januari 2003 Geplaatst: 3 januari 2003 Bij Mark op z'n site volgens mij (voor de Servi fw) en bij hutsefr voor de 1.4 is een lijst gemaakt door Sniffer.
bolliee Geplaatst: 3 januari 2003 Geplaatst: 3 januari 2003 Welke versie heb je er in zitten?? Dreambox 800
Gast Geplaatst: 3 januari 2003 Geplaatst: 3 januari 2003 Nieuwe kanalen voor v 9.6 waar kan ik deze vinden met o.a. euro NL enz bij M_Z kan ik ze niet vinden.....
bolliee Geplaatst: 3 januari 2003 Geplaatst: 3 januari 2003 Voor de 9.6 zou ik het niet weten,maarmet de servie is het heel simpel,maar daar heb je niks aan.. Dreambox 800
M_Z Geplaatst: 3 januari 2003 Geplaatst: 3 januari 2003 Settings geupdate voor de oude v9.6 en ook voor originele firmwares (eigenlijk zou ik dat niet meer moeten doen, iedereen zou toch heel blij moeten kunnen zijn met Servi8 zijn fimrware???). In elk geval, nu dus weer te vinden op de settingspagina. M_Z
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen