Ga naar inhoud


[Strong] Alle Nederlandse zenders maar 1 keer


Gast

Aanbevolen berichten

Na aanleiding van mijn eerdere vraag ( zie terug van de dood enzo) heb ik het advies opgevolgd om de 8001mc2003r3 patch te gebruiken. Patchen zenderlijst erin en go. Tranen in mijn ogen van geluk. De zenders NED1,2,3 enzo deden het. Als een waanzinnige aan het zappen geslagen. Toen het geweldige idee om weer van vooraf aan te beginnen. MAAAAARRRRRR. NED1 geen beeld NED2 geen beeld. Alle programma´s kan ik dus maar 1 maal zien. HELP ME AUB IK WORD GEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Toen ik klein was moest ik van mijn moeder naat school. en dit ging zo vele jaren door,ik denk niet dat jij na 2 dagen lid al alles al weet, lees eens een aantal dagen in de diverse berichten en je zult zien dat je echt niet meer gek wordt.

 

Dit is zomaar een tip

 

 

gr.

 

Shimai

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat denk je dat ik aan het doen ben sinds 9.00 uur heden morgen. Ik lees alles wat er te lezen is als het gaat om wegvallen of niet aanwezig zijn van kanalen. Maar op de een of andere manier lijkt het nooit op hetgeen ik als probleem heb. Toen ik naar school ging zij de meester altijd als je er niet uitkomt, ben ik er altijd om je de juiste richting te wijzen. Misschien is dat een ouderwetse gedachte, maar mijn enthousiasme kent geen grenzen en soms doe ik dingen die niet of niet geheel verstandig zijn. Als je valt heb je stabielere mensen nodig om je op te rapen, opdat jij in de toekomst ook iets voor andere kunt betekenen. En vergeet niet, dat er maar zoveel info per dag in een doorsnee jochie kan. Laat zien dat je beter bent en help me. Ik geef graag wat sterren aan een goede meester.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok je patch is dus ok want je hebt beeld, je hebt de goede files anders had je ook geen beeld.

mijn strong heeft de nare eigenschap dat deze wel eens gruwelijk vastloopt na het zappen en/of overschakelen naar andere coderingssysemen.

Het is zo eenvoudig en je zult het vast al wel geprobeerd hebben maar zet de receiver eens helemaal uit en weer aan en zap dan bijv. van sbs6 naar ned2 en weer terug.

 

Wie weet helpt het,

 

laat het me wel even weten

 

 

gr.

 

Shimai

Link naar reactie
Delen op andere sites

het kan ook zijn dat je te snel en te veel zapt

dan slaat de boel ook vast en moet je hem eerst uit en aan zetten voor je weer beeld hebt.of je hebt de pats niet goed geladen dat wil zeggen dat als je niet eerst de da3ned3 hebt teruggezet na dat je gecrast bent er nog zooi in de software zit

Eerste Strong 8000 en 8100 van NL & BE met

: Motor sm3uni 28-12-03,

: Spdif (AC3) 30-10-04,

: 3x8 mb Flash 07-02-05

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik de da3ned etc probeer te laden, geeft mijn loader een foutmelding aan. Daar ik versie 2.2 erop heb, geeft dit waarschijnlijk problemen, daar een downgrade niet meer mogelijk is. Het aan en weer uitzetten van Shimai hoe knullig ik ook ben, heb ik ook reeds geprobeerd. Hij doet het dan wel, maar na overschakeling van bijvoorbeeld NED1 naar NED2 en dan weer terug naar NED1 geeft hij toch weer zwart beeld, alsof hij het kanaal niet herkent??? Ik weet dat het er niet makkelijker op word, maar AUB andere ideeen. Iedere keer je receiver uitzetten om even het kanaal te checken waar je reeds eerder bent geweest geeft zoveel WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH!!!. Beide toch een bedankje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn fout je moet fullfix hebben in plaats van da3ned deze is voor de 8000.

als je naar menu gaat optie 2 staat er dan achter ned 1,2,3

seca?

wat staat er bij optie 4 encryptie seca of iets anders?

Eerste Strong 8000 en 8100 van NL & BE met

: Motor sm3uni 28-12-03,

: Spdif (AC3) 30-10-04,

: 3x8 mb Flash 07-02-05

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij optie 2 staan alle zeg maar nederlandse kanalen op seca, bij optie 4 staat dee encription ook op seca. Moet ik wellicht nog iets eroverheen patchen of uploaden. Moet ik misschien een andere patch gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dik tussen 4 en 5 kan ik misschien terug gaan naar de 2003r1 dutch? Misschien dat dat helpt? Voorts gebruik ik nog het originele ANAAL DIGITAAL kaartje en geen funcard. Ik heb er wel 1 funcard4, maar krijg deze nog niet goed geladen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

op wat voor kaartje heb je je files staan en wat voor files heb je.

Mischien toch een keer andere files op een funcard zetten dat dat helpt.

 

Ik heb ze wel voor je als je het me laat weten.

 

 

gr.

 

Shimai

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen vlakgum. Hoeveel huishoudens ken je met een vlakgum in huis. Ik heb hem wel schoongemaakt met een schone doek. Niet bepaald vlakgum, maar het moet maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok mijn laatje is leeg het enige wat ik nog kan bedenken is terug naar fullfix en dan v9 of r1 er weer op zetten

ik hoop dat iemand anders je verder kan helpen.

als je fullfix wild hebben moet je maar even een mail sturen succes

Eerste Strong 8000 en 8100 van NL & BE met

: Motor sm3uni 28-12-03,

: Spdif (AC3) 30-10-04,

: 3x8 mb Flash 07-02-05

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...