Ga naar inhoud

ik snap er de ballen van denk ik

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

een vraag, ik heb een philips reciever (origineel), een mastera 3 en fun kaarten.

Ik kan dus doen wat ik wil en probeer al dagen alles an de gang te krijgen en het lukt gewoon niet, ik heb wel de seca kanalen gehad maar die heb ik ook op de originele kaart.

Van wie ik alles nieuw heb gekocht is helaas zo een type van veel blabla maar verder niets.

weet iemand waar ik zoeken moet.

Bedankt,

hier komt dus direct nu een tweede vraag achteraan helaas.

TTman.

<small>[ 18-05-2002, 22:44: Bericht gewijzigd door: 19sc001 ]</small>

Geplaatst:

ik las nu net dat fun kaarten niet werken met een originele recievers, dus nog een vrag, klopt dit?

<small>[ 17-05-2002, 19:14: Bericht gewijzigd door: ttman ]</small>

Geplaatst:

Ik snap het niet...wij snappen het niet, dat jij het niet snapt !!!!

Je bent hier op een van de beste URL's met alle uitleg die je maar wenst...

1. Bij de Seca afdeling

2. Bij de Kaarten afdeling

3. Bij de Philips afdeling

Toch zal ik niet zo onaardig zijn....

1. Ja je kunt met een Fun kaart ook Seca programma's decoderen en je ontvanger hoeft daarvoor dus niet percé gepatched te zijn.

2. Voor die andere systemen, zoals Irdeto voor de Duitse Premiere en Cinedom moet je onvanger wél gepatched zijn.....

3. Heel veel buitenlandse Seca betaal TV programma's welke wij eerst prima konden ontvangen als wij de ontvanger zogenaamd regiovrij hadden gemaakt met een eenvoudige H2Deetoo patch zijn momenteel onmogelijk te ontvangen, omdat ze omgeschakeld zijn naar een meer ingewikkelde codering Seca II en daar is men nog heel hard mee bezig........

Dus een Patch voor de Duitse Irdeto of voor wat Franse Viacess programma kan misschien nog interessant zijn.

4. Wil je een beetje spelen met je geldige Smartcard dan is het misschien aan te raden om een clone van je kaart te maken en daar wat meer programma's van Nederlandse aard mee open te zetten.

5. wij gebruiken daarvoor het programma MKF4.3

en eventueel een silvercard met de 16F876

Voorlopig genoeg beantwoord

Groetjes van

Snurker

Geplaatst:

tja misschien ben ik niet zo erg slim, dat kan het zijn, maar bedankt voor je reactie

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.