Ga naar inhoud


art niet meer open


Gast

Aanbevolen berichten


Er is geen nieuwe patch! Wil je nu ART zien dan moet je dat met een Magic Module doen.

 

Wat betreft een nieuwe patch die zal er wel weer een keer komen maar hier hoef je geen echte spectaculaire wonderen van te verwachten. Een patch wordt meestal (stiekem) ontwikkelt door de fabrikant van een machine en wordt vervolgens annoniem op het internet gedropt zodat het lijkt dat een hobbyist de patch heeft geschreven. Nu is er met de hyundai 1000 en 1010 iets verschrikkelijks aan de hand, die dingen mogen namelijk niet meer verkocht worden. Het loont de fabrikant dus de moeite niet meer om nog een verbeterde patch te ontwikkelen voor machines waar je geen stuiver meer aan verdiend. Een eventuele patch moet dus echt uit de hobby hoek komen en dat duurt meestal iets langer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@silent client

daar heb je misschien gelijk in maar aangezien vister1 de starter van dit topic is en hij eerst art niet meer kon ontvangen en nu zegt dat het met een nieuwe patch wel weer gaat ben ik er toch benieuwd naar welke patch hij nou gebruikt

Link naar reactie
Delen op andere sites

art is niet open op een hyundai patch wat ik bedoelden dat ware de franse canaal+ ,16.9,

en dat gaat met de patch van poltergies

op de 830 met mm modulen zijn ze wel open

en op mijn humax5400 ook sory als ik verkeert heb uit gelecht

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...