Gast Geplaatst: 5 januari 2003 Geplaatst: 5 januari 2003 Ik zoek een Seca box met HDisk recorder en support voor de C+ (Mediahighway) EPG (dus meer dan Now/Next). Naar ik begrijp kan een van de beste HD boxen, de Topfield 4000, niet in staat de C+ EPG te hanteren. Opnemen op de HDisk zonder goede EPG (dus omslachtig met tijd, datum, zender, etc) is zo onvriendelijk dat de hele lol er af gaat.
slider Geplaatst: 6 januari 2003 Geplaatst: 6 januari 2003 Bericht verwijderd door slider beter een vogel in de hand dan geen hand,greetz slider
asslab Geplaatst: 6 januari 2003 Geplaatst: 6 januari 2003 Volgens mij zijn er geen MediaHigh way boxen met een HD. Dus dat worden denk ik machines met een aston cam (dus geen epg) Maar er zijn wel receivers met een goede opname kalender is dit geen goed alternatief ??
sathopper Geplaatst: 6 januari 2003 Geplaatst: 6 januari 2003 Het programmeren van de Timer van de Topfield in kinderlijk eenvoudig en zeer gebruikervriendelijk. In een paar simpele handelingen is de Timer te programmeren. Het programmeren via een EPG voor het opnemen van de HMG zenders andere NL zenders heeft weinig zin omdat hun programmering vaak uitloopt of afwijkt. Met de TF kun je hier rekening mee houden. Probeer het eerst maar eens uit alvorens een negatieve houding t.o.v. een niet C+ Box met HD. Overige gebruikers met een HD reciever veel kijkplezier...
Gast Geplaatst: 6 januari 2003 Geplaatst: 6 januari 2003 Dank voor de suggestie de TF beter te bekijken. Ik neem echter aan dat je toch kanaal, datum en tijd op een of andere manier moet in stellen, evenals de naam van de file (bv "Barend en v Dorp"). En bij VHS gebruik ik Showview en dat werkt toch ook goed bij bv. RTL4? Ik begrijp niet wat er tegen een goede EPG voor recording is, lijkt me juist ideaal. Sorry als ik de TF bezitters gekwets heb <g>. Ben wel benieuwd of het net zo makkelijk is als met EPG: aanwijzen en op de record-knop drukken. Ik doe dat momenteel met een software PC Box (Hauppage Nexus met MD9) en dat gaat prachtig (incl. filenaam = programmanaam), doch niet bij NL zenders. En het enige programma (DVB-X) die C+ Mediahighway aankan heeft geen EPG recording. Verder lijkt een box als Topfield me i.h.a. (los van EPG) wel makkelijker dan een PC, afgezien van de mogelijkheid van bv DVD branden (kan ik wel). Maar ik meen dat de TF 5000 dat gaat kunnen via Firewire. Doch niks gehoord over NL EPG. Vandaar nogmaals de vraag: kent iemand een Secabox met HDisk ? Of aangekondigd? Dank.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen