settings joske Geplaatst: 5 januari 2003 Geplaatst: 5 januari 2003 Ik heb de settingslijsten weer eens bijgewerkt, ze staan op hackweb
M_Z Geplaatst: 9 januari 2003 Geplaatst: 9 januari 2003 Wauw, en nu heb je ook al de Conax kanalen erin staan, zie ik. Nog meer zap-plezier dus op the good old Humax. M_Z
woogy Geplaatst: 12 januari 2003 Geplaatst: 12 januari 2003 ik was even op je site en heb de info over de humax en dreambox gelezen ik ben behoorlijk onder de indruk ! De gepatchte humax 5400 is blijkbaar niet meer verkrijgbaar. Zijn er redenen waarom ik toch liever naar een tweedehands hummie zou zoeken of ben ik veel beter af met de dreambox? mvg woogy
settings joske Geplaatst: 12 januari 2003 Auteur Geplaatst: 12 januari 2003 Welke ontvanger voor jou de beste is hangt van 2 dingen af. Ten eerste wat zijn je eisen en ten tweede hoeveel tijd en geld wil je er in investeren. De humax is een ontvanger die zeg maar af is. De dreambox is nog niet zo ver, maar heeft wel de mogelijkheden om veel verder te komen dan de humax. Dus als je gewoon tv wil kijken en verder niks dan ga je voor de humax, en als je een hobbyist bent en geduld hebt om aan je box te werken dan zou ik kiezen voor de dreambox. Dus denk eerst maar eens na over wat je van je ontvanger verwacht.
woogy Geplaatst: 12 januari 2003 Geplaatst: 12 januari 2003 ik zou willen ontvangen wat je met de humax kan 8in1 lijkt mij een fameus aanbod te zijn ! daarnaast wil ik graag de dingen die de dreambox mij belooft : HD recording ,netwerk, ik ben veel bezig met computers en de integratie in het netwerk spreekt mij erg aan ik zou ook graag een PC kaart hebben maar daar wordt ook niet zo veel over verteld ik heb er wel wat geld voor over, als het maar leuk en knap is. zijn er alternatieven voor de gepatchte humax 5400z als ik er echt geen meer vind, en zijn die even goed? misschien wordt het toch wel een dreambox maar dan wil ik niet het grootste voordeel van de humax missen, namelijk : groot marktaandeel : enorme keuze aan files 5in1 6in1 8in1 Seca irdeto ... mvg woogy
socram1 Geplaatst: 12 januari 2003 Geplaatst: 12 januari 2003 8-1 files waar haal je die vandaan? Socram Vu+Duo Open Pli 4.0
Gast Geplaatst: 13 januari 2003 Geplaatst: 13 januari 2003 Volgens mij is 6 in 1 het hoogste [color:"red"] [/color]
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen