Gast Geplaatst: 5 januari 2003 Geplaatst: 5 januari 2003 hallo allemaal ik heb een philips dsx 6073 gepachte ontvanger met een fun kaart en de 6in1 van huts op de kaart nu heb ik gisteren de ontvanger opnieuw laten zoeken,en nu ben ik ineens alle premiere zenders kwijt. wie weet hier een oplossing voor? BVD henri
DirkHezius Geplaatst: 5 januari 2003 Geplaatst: 5 januari 2003 Hoi.. een nieuwe kanalenlijst op je tuner zetten, uitleg vind je hier: http://www.zeguers.be/ -------> Houdoe, de groeten uit het Zuiden <------------
Pionewbie Geplaatst: 5 januari 2003 Geplaatst: 5 januari 2003 Veel premiere kanalen hebben geen naam, of hebben een naam die niet op premiere lijkt. Ze staan dan wel in je kanalenlijst, maar je ziet niet. Je vindt ze dan alleen door alle kanalen langs te zappen. Het makkelijkste is inderdaad een goede kanalenlijst in je deco flashen.
Gast Geplaatst: 5 januari 2003 Geplaatst: 5 januari 2003 dat zou leuk zijn maar als ik zo bekijk hoe je dat moet doen val het nog niet mee om zoiets te doen. ik heb er nog niet veel ervaring mee en ben bang dat ik mijn ontvangen omzeep help
Pionewbie Geplaatst: 5 januari 2003 Geplaatst: 5 januari 2003 Ik heb zelf geen ervaring met een Philips, alleen met mijn Pioneer, maar zoals ik het overal lees is het niet moeilijker dan het patchen. Dat heb je toch ook gedaan. Zover ik begrepen heb zit bij versie 1.32 de kanalenlijst al bij de patch in. Als je toen ook de eeprom had geladen met declink was je nu klaar geweest. Maar goed dat is achteraf praten. Persoonlijk ben ik erg te spreken over de kanalenlijsten vam Marc Zeguers. Dus misschien toch maar overwegen (na goed lezen) om de nieuwe Kanalenlijst (settings) en eeprom in je deco te zetten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen