marco24 Geplaatst: 5 januari 2003 Geplaatst: 5 januari 2003 ik ben bezig met het converteren van divx naar vcd ik gebruik de volgende programma's tmpenc plus virtualdub 1.4.10 nero in virtual dub laad ik de film (in divx) bij filters laad ik de subtiteler vervolgens kies ik bij file "save wav" en kies voor frameserving ga naar tmp enc laad film laad wav en start encoding aan het begin loopt het geluid nog wel synchroon maar later in de film niet meer wie weet wat kan de oorzaak hier van kan zijn ik was wel met andere zware toepassingen bezig pentium 3 450 mhz met vr. gr. marco
Gorilla King Geplaatst: 5 januari 2003 Geplaatst: 5 januari 2003 Ik weet niet of dit helpt maar ik snap niet goed wat je wilt met het saven van de wav in Virtualdub tegelijkertijd in de frameserving. Het lijkt me dat er dan van 2 kanten aan de wav-file gewerkt wordt, iets wat hij, zeker met andere zware toepassingen, niet echt trekt. Ach, tis maar een gedachte. [color:"purple"] Gorilla King [/color]
Gast Geplaatst: 6 januari 2003 Geplaatst: 6 januari 2003 Je hebt hier alleen maar nero voor nodig met een mpeg plugin en directsub en klaar is klara werkt perfect.
marco24 Geplaatst: 6 januari 2003 Auteur Geplaatst: 6 januari 2003 de wav saven doe ik omdat ie anders niet laad met frameserving in tmpenc
marco24 Geplaatst: 6 januari 2003 Auteur Geplaatst: 6 januari 2003 ik heb wel vobsub maar directsub ken ik niet (waar vind ik die) vobsub werkt in ieder geval niet met elke divx film
Gast Geplaatst: 6 januari 2003 Geplaatst: 6 januari 2003 heb je al eens geprobeert die wav extensie te veranderen naar ac3 en dan met een ac3 decoder naar wav te zetten?Dit is meestal het probleem omdat de wav die je opslaat geen echte wav is en als je hem zo verandert word het echte wav file iets groter.Ik gebruik headac3 voor de echte wav te maken werkt goed
marco24 Geplaatst: 10 januari 2003 Auteur Geplaatst: 10 januari 2003 ok ik ben nu zo ver dat deze film goed gaat alvast bedankt maar nu beb ik nog een film waarbij het geluid niet meer achter gaat lopen maar de hele film ± 0,8 sec voorloopt het simpelste lijkt mij om een stukje van het geluid af te knippen (wav) maar hoe dat in z'n werk of is er een andere methode (bijv een optie in tmpenc) ik gebruik volgende software^(vir dub , tmpencplus, avi2wav en gebruik frameserving
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen