Ga naar inhoud


Conax emu ook voor de DreamBox


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Nu de source code voor de conax emu vrij beschikbaar is ( conax.host.sk - lincardemu 0.1.9n) vroeg ik mij af

of iemand dit al gecompileerd heeft op de dreambox ?

 

Volgens mij moet dit ook perfect patchbaar zijn zodat er geen season/2 interface meer nodig is.

 

Met vriendelijke groeten,

 

Hans

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als de emulator op linux draait (meestal in c++ geprogrammeerd) is het algo dus helemaal bekend en is het voor een programmeur een koud kunstje dat te porten naar AVR assembler. Het zal dus slechts een kwestie van een paar dagen/weken zijn voordat Conax ook op een funny kaartje draait. Ik zie dus liever een embedded CA plugin voor de kaartlezers van de dreambox met een funcard oplossing dan weer een emulator.

Ik heb mijn kaartjes liever in een "gat" zitten:-))

 

Tox.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat zeker en vast voor de dreambox. We kunnen zelfs lui zijn want enkel camd moet worden uitgebreid. En zoals bekend is de camd die bij de ucas emu image zit gewoon dezelfde versie als die voor de dbox2. Dus gewoon effe wachten;-)

 

BYe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan die file niet testen aangezien mijn dreambox in de prak ligt. Maar als ik zo even kijk naar de file dan zie ik hem nergens verwijzen naar /proc/bus/gtx.

 

Dus als hij al emuleert, waar gaan de CW's dan naartoe?? Tot iemand dit kan testen blijf ik erbij dat deze versie van camd niet te gebruiken valt in een ucas emu voor de DB. Of tenminste niet zoals het tot nu toe gebeurt (zoek achter sdev.o in andere topics).

 

Eigenlijk wel vreemd aangezien de readme.txt het wel heeft over die /proc/bus/gtx...

 

Bye

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...