Ga naar inhoud


zonder patch toch meer zien ? met MM?


Gast

Aanbevolen berichten

Beste mensen, allereerst een goed nieuwjaar. Als Hyundai 1000 gebruiker heb ik een vraag: ik heb twee familieleden met en echostar viacess , type 808. Sinds kort kunnen ze een aantal radio zenders niet meer horen, tot 31 12 wel. Ikzelf denk dat dit met een andere decodering te maken heeft, maar is dat ook zo, het gaat onder andere om de radio zenders achter pro 7.

Is zoiets legaal oplosbaar, dus met een cam, of moet je dan gaan patchen en of een mm module kopen. Heeft hier iemand ervaring mee, of een site waar je hier meer over kunt lezen, want met de echostar, mooi snel apparaat trouwens, ben ik niet bekend. Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo JSB ,

 

Het kan ook gewoon zijn dat ze zijn verdwenen , of dat ze verhuist zijn naar een andere transponder , of dat er wat pids zijn veranderd.

Ik zou als eerste proberen om een update scan uit te voeren op de desbetreffende transponder (dezelfde waar pro 7 op zit).

Desnoods een update scan van Astra .

Je kan hier zien welke zenders er op welke transponder zitten en welke coderingen erbij behoren , daar zou je ook even kunnen zoeken of je de desbetreffende radiosatations nog kan vinden .

Ik heb hier zelf maar een paar radiostations ingelezen , de nederlandse en nog eentje van Astra 2 (28.2 oost..Total Rock).

 

Melle
DM500HD, Funke 99cm & StabHH120 & Smart Lnb, Funke 68cm & Duo Lnb Quad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

alleen alle kanalen eruit en opnieuw downloaden heeeft niet geholpen. Betekent dit dat ze moeten patchen, of kan dit zonder door gewoon een mm module ofzo te kopen?

Alvast dank voor het mee denken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...