Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Gegroet,

Nog een newbee.

Heb een niet gepathte DBR-S110 NL goldprog 2 en goldcard. gold140 en picbin

Files e.d. geen probleem, het werkend krijgen wel, haha.

Het volgende als ik de geprogde kaart in de dec stop staat er een pincode op, die ik niet weet. Heb al geprobeert de eeprom em pic files uit te pluizen maar kom er niet uit. Wie weet waar ik deze kan wijzigen opdat ik contole heb over mijn files.

Geplaatst:

Dank je Ibby, maar dit had ik al ongeveer 100 x geprobeerd.

Ik neem aan dat er ergens in de PIC of EEPROM de code versleutelt staat, maar even onbekend waar.

Als iemand enig idee heeft waar te vinden houd ik me aanbevolen. cq een werkend file heeft zonder sleutel.

MFG

Geplaatst:

Probeer anders eerst met je orinele kaartje de kode uit te zetten en doe daarna de andere kaart er weer in.

suc6

Geplaatst:

dank je B1tje, maar ook dat werkt niet. en 1000 mogelijkheden doorlopen is en beetje vervelend ;-)

Weet ook niet waar het zit, PIC of EEPROM.

Geplaatst:

Ibby, sorry voor late reactie.

Nee geeft de code alleen maar bij de GW, niet bij de C+. werk nu met de newnix4036 pic, als iemand de code weet houd ik me aanbevolen.

Groet Rick

Geplaatst:

hallo ik woon ook in almelo mischien kan ik je verder helpen stuur maar een mailtje

bt.d@worldonline.nl

groeten bt

Geplaatst:

BT, je bent altijd welkom voor een bak bier ofzo.

Kwestie is alleen dat ik vermoed dat de code vastligt in de pic, dus als ik een werkende pic heb zonder code kan ik de sat afzoeken naar zenders. c*nema heb ik bijvoorbeeld niet maar moet ik wel kunnen ontvangen.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.