Ga naar inhoud

Post deleted by Toxic[Q]

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hoi,

Ik heb reeds een emailtje naar de winkel gestuurd.

Morgen zal ik de prijs mededelen.

• Reacties 73
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Ik ben ook geen expert in deze materie hoor maar ik bemerk hier dus wel, en ook op andere forums, dat er dus wel degelijk grote problemen zijn met HD's en het stroomverbruik (bibberende opnamens, bij HD stroomopname minder kwaliteit signaam en ga zo verder). Dus dat het niet helemaal lekker zit met dit stroomverbruik lijkt me duidelijk. En ik krijg het nu nog niet helder ofdat dit met die aanpassing op de main echt is opgelost. ALs dat echt zo is...no probs.

Satwatcher

---------------------------------------

Geplaatst:

Zou het steeds opnieuw resetten van mijn Ci-mod hier ook meer te maken kunnen hebben???

Steeds als de deco deze vind zeg maar, (dan komt er 'module found' te staan, gaat het beeld blokken, af staat helemaal stil...)

Lijkt er verdacht veel op...

Geplaatst:

Zal de hdd 's effe van de stroom afgooien, en kijken wattie dan doet...

Geplaatst:

De voeding LEVERT 40 watt, de topfield waar Bart aan refereert GEBRUIKT 55 watt. Het rendement van een schakelende voeding zal rond de 85% liggen, hetgeen dus voor topfield 47 watt uit de voeding oplevert. Topfield heeft 2 CI, 2 tuners en een modulator. Al met al is er dus voldoende power voor de Dreambox. Laten we wel appels met appels vergelijken!

Bovendien vind ik het jammer dat er zoveel geklaagd word. Het is vanaf begin duidelijk geweest dat de box niet uitontwikkeld was. TeeBee doet er alles aan om perfekte service te leveren en is bereid zelfs deze wijziging te openbaren. Dit stelt dealers of gebruikers in staat om NAAST het recht op de garantie ook zelf de mogelijkheid te krijgen om het aan te passen. Dream doet dit zonder onredelijke eisen mbt verdere garantie. Loopt bovendien ook nog het risico dat als hobbybob het fout doet en zijn dreambox in een diepe slaap brengt, straks op internet de garantie van dream als slecht betiteld wordt omdat er dan iets berekend wordt.

Helaas is het inderdaad jammer dat enkele dealers wat mindere service leveren.. Maar ook daar zijn we medeschuldig aan.. De vreugde van de prijs is snel voorbij, de slechte service blijft ons immer bij

Wat is nou soms de hobby? klagen of de satelliet...

Goedenavond dit was brandpunt.

Geplaatst:

hoi,

ter info.

De kostprijs van de voeding: 45 € (inclusief btw)

MP 110-PB: power board 5V-3A/12V-2A 90-230VAC.

Geplaatst:

Misschien een inkoopactie doen voor die voeding,kwestie om de prijs wat te drukken.

Geplaatst:

ik begrijp deze discussie even niet meer

waarom een voeding kopen en inbouwen , als een modificatie die gratis wordt uitgevoerd of zelf voor 3.80 aan onderdelen.

ook deze problemen oplost.

en geloof me , die mod is makkelijker dan een voeding inbouwen.

grtx , arnold

Geplaatst:

Kan ik met die modificatie om het even welke harde schijf inzetten en nog een fan bijzetten?

Geplaatst:

Als dit het totaal te leveren vermogen is wat de voeding aan de dreambox leverd dan kun je toch met een reken sommetje uitrekenen wat er overbijft voor de HD.

Maar wat blijft er over, wat verbruikt de dreambox zonder hd maar met ci?

SOM:

Totaal te leveren vermogen - Dreambox stroomopname = wat er overblijft voor de HD.

Geplaatst:

Zou je mij de specs met inbouwhanleiding kunnen doen van de mod of ergens kenbaar maken??

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen