Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zowel bij enkele premiere- als ORFzenders wordt in DD uitgezonden. Als ik deze optie selecteer valt soms m´n beeld van de 5400 op zwart ( 2 sec) Het uitgangsignaal heb geselecteerd op : DD aan. Ook als deze optie uit wordt gezet blijft het probleem zich voordoen. Ik maak gebruik van Fun icm met GW in de Aston 105. Wie kent dit probleem eveneens ?.

[color:"green"] [/color] keep the world green, fuck a frog

Met vriendelijke groeten:

Jan

Al sille de bern strie frette, de lytse man sil wille ha

Geplaatst:

Als je die optie niet gebruikt, valt het beeld dan ook weg of is het louter alleen als je het eens opgezet hebt?

Welke patch zit er op? Niet alle patchen ondersteunen DD.

Geplaatst:

En als je je taalkeuze knoppie gebruikt en op het gewone geluid gaat staan?

Heb je dan wel blijvend beeld(ik wel).

Is bij ORF het bekende probleem van wel de draaggolf maar geen signaal.

Bij PW als je op het gewone geluidsspoor geluid hoort terug naar DD werkt bij mij.

Avensis

Geplaatst:

Bij het gebruik van "normaal stereo" heb ik geen enkel probleem en valt het beeld ook niet weg. Het is zuiver bij het gebruik van DD. gepatcht met TuxonH 2.0. Verder wordt het DD-signaal ook goed doorgegeven aan m`n receiver. Hij pikt automatisch het DD signaal op.(sp.dif). Let wel het is zo nu en dan. En inderdaad, de draaggolf is er constant aangezien het DD-signaal (geluid) er altijd is.

Jan

Geplaatst:

Heb hetzelfde probleem met +CAM3.2 (een hele oude patch). Het probleem is volgens mij dat er helemaal niet DD wordt uitgezonden. Ook al staat dat symbooltje er wel. Mijn versterker kan ook niets maken van het signaal dat wordt aangeboden dus ook geen geluid.

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst:

Er wordt zeker, mits geselecteerd in DD uitgezonden. M'n receiver pikt het DD of DD II direct op en geeft dit weer in de display. Toch is het vreemd temeer daar het audiosignaal wel hoorbaar blijft en het beeld 1 sec wegvalt. Misschien toch de verkeerde software. Welke kan ik dan het beste in de humax plaatsen ??

Jan

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen