Hendrik007 Geplaatst: 7 januari 2003 Geplaatst: 7 januari 2003 Ik ben nu eindelijk zo ver dat ik zenders kan ontvangen met mijn goldcard ik gebruik hier x-files 1v03 voor maar als er iets word veranderd moet ik de nieuwe x-files dowloaden. Met andere woorden ik wil niet meer afhankelijk zijn van die andere mensen die die files maken. Een jongen van mijn school kan zelf files maken en zegt dat je daar voor een apperaat nodig hebt een Log interface(ofzoiets). Klopt dit? Waar kan ik zo'n log interface vinden? En hoe moet ik die files maken? Is er ergens een uitleg over? Alvast bedankt, Groeten, Hendrik Dreambox 7025+ Dreambox 800HD PVR 80cm op DiSEqC H-H motor 70cm op 19,2 en 23,5 oost
Gast Geplaatst: 7 januari 2003 Geplaatst: 7 januari 2003 Dat is een season-interface. Kijk even wat rond bij "Loggen en emuleren" of bezoek de pagina van Duwgati. Bij Duwgati kijk je onder "loggen". De link van Duwgati staat tussen de "Links"
Hendrik007 Geplaatst: 8 januari 2003 Auteur Geplaatst: 8 januari 2003 Thanks! Hier heb ik wat aan mijn vraag is beantwoord. Groeten, Hendrik Dreambox 7025+ Dreambox 800HD PVR 80cm op DiSEqC H-H motor 70cm op 19,2 en 23,5 oost
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen