Ga naar inhoud


Goeie receiver voor rond de 300 euro????


Gast

Aanbevolen berichten

ik kom er niet uit.. er zijn zoveel merken enz..

 

zouden jullie me aub willen helpem met maken van een goede keuze??

 

zapsnelheid is erg belangrijk voor me.. en de receiver moet niet te heet worden..

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi, ondanks alle antwoorden die je hier krijgt moet je toch erg oppassen en vooral weten wat je wilt ontvangen, als je voor een ci. ontvanger kiest zul je voor het nl pakket nog een ci. module + een smardcard moeten kopen,

koopje daarintegen een seca bak van canal digitaal krijg je voor ± 350 euro een komplete set met schotel+lnb en soms ook nog 20 mtr kabel, mijn tip koop wat sat bladen en kijk hier op deze site eens goed rond en kijk vooral eens wat je graag zou willen bekijken, zijn dit bv. meerdere satellieten of ben je tevreden met het pakket op astra.

groetjes.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt gelijk, er zijn er zoveel...

 

In aansluiting op de wijze raad van Happy Server wilde ik je nog wat tips geven. Je kunt met een doorsnee receiver van rond de 300 euro niet naar kanaal A kijken en kanaal B op video opnemen. Ook zul je voor kijken in bijv. de slaapkamer een oplossing moeten vinden (zeker als je geheel overstapt van bijv. kabel naar sat ontvangst). Dat kan bijv. zijn een 2de receiver, of een audio/video zender.

 

Uiteraard kwam ik pas achter deze zaken na aanschaf...

 

Greetz!

JD

 

 

----------------------------

Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...