Ga naar inhoud


Penta of Tetra in de @sat 9500?


meknes

Aanbevolen berichten

Ik gebruik al 2 weken een @sat 9500 naar volle tevredenheid alleen zoals bijna elke ontvanger die op de markt komt, zijn er nog dingen die beter kunnen waaronder bijv:

De favorieten lijst kan niet gesorteerd worden van A-Z want dat werkt alleen bij alle kanalen?

 

wat is tevens beter:Penta of Tetra?

 

Dank u allen.

 

mvg,

 

Meknes

Link naar reactie
Delen op andere sites


Tetra blijkt in de praktijk een aantal problemen die met Penta kunnen ontstaan, niet te hebben. Is dus 'beter' op veel machines.

Het ligt eraan hoe Penta in jouw machine werkt. Als ie alles goed doet en er geen problemen zijn dan zou ik em lekker laten zitten.

Anders ff de Tetra uitproberen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het laatste dat ik heb gehoord in het kader van de Penta / Tetra discussie is dat de ontvanger zijn Penta software kan verliezen (zie andere discussies in dit forum) door een "attack signaal" van Kiosque of Stream.

Klinkt dit aannemelijk ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zap wat af maar heb absoluut geen problemen met fs 6100 en tetra, de enige reden waarom ik tetra gebruik ipv penta is dat de nagra autoroll beter werkt met de tetra versie dan met de penta versies.

En heb een Irdeto cam in slot B met fun 6-1 en hiermee heb ik best of both worlds.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...