Gast Geplaatst: 8 januari 2003 Geplaatst: 8 januari 2003 Hallo, Ik ben van plan om binnenkort een Arnion 6410 aan te schaffen, maar hierover heb ik wel "wat" vragen: - Werkt deze doos direct uit de doos - en na aangesloten te zijn - met orginele C+-kaarten en/of gold-/funkaarten ?!? - Is het nodig om er direct penta of iets anders in te laten zetten: zo ja, waarom, hoe gaat dit in zijn werk en wat heb ik ervoor nodig (uitleg via een URL mag natuurlijk ook !!!) - Is er een verschil tussen de diverse UCAS-decoders, of komt het allemaal wel een beetje op hetzeldfde neer ?!? Hopelijk kan iemand van jullie mij een beetje op weg helpen en me behoeden voor de - eventuele - miskoop van het jaar. Alvast bedankt, Nicole
Gast Geplaatst: 8 januari 2003 Geplaatst: 8 januari 2003 Vraag: Werkt deze doos direct uit de doos - en na aangesloten te zijn - met orginele C+-kaarten en/of gold-/funkaarten ?!? antwoord: Ja zowel origineel als gold/fun dit doordat Ucas seca/ seca2 en nagravision ondersteunt. vraag: Is het nodig om er direct penta of iets anders in te laten zetten: zo ja, waarom, hoe gaat dit in zijn werk en wat heb ik ervoor nodig (uitleg via een URL mag natuurlijk ook !!!) antwoord: Ligt eraan wat U precies wilt ontvangen. Zonder penta kunt U seca en nagravision ontvangen met penta extra irdeto en viacess. Het omprogrammeren van ucas naar penta daar heeft U een ucas programmer voor nodig en een magic programmer. vraag: Is er een verschil tussen de diverse UCAS-decoders, of komt het allemaal wel een beetje op hetzeldfde neer ?!? antwoord: Op het moment kunt U in nederland 2 groepen maken namelijk groep1, manhattan en fortecstar en groep2, @sat arnion, Xtreme en nog een paar.
Gast Geplaatst: 8 januari 2003 Geplaatst: 8 januari 2003 2 groepen ? Ik dacht dat juist de FortecStar/Manhattan/Arnion een combo waren ? Je kan zelfs de software van deze merken uitwisselen....?
Gast Geplaatst: 8 januari 2003 Geplaatst: 8 januari 2003 @ozzo Arnion kent eigenlijk 2 richtingen. De receivers tot de 6400 zijn gelijk aan als de manhattan/ fortec star. De versie 6410 en toekomst hoger verschillen van hardware met de manhattan en fortecstar series. Arnion heeft toen voor de @sat/ Xtreme variant gekozen. De @sat/Xtreme en arnion lijken veel opelkaar (UCAS receivers) en de Manhattan en fortec star zijn zeker anders.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen