Ga naar inhoud

Dreambox valt na 10 seconden uit!?

Aanbevolen berichten

• Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Ik heb de screenshots bekeken. Ik zie dat er 2 maal een 'kernel oops' plaats vind. Een keer bij een insmod commando en een keer bij enigma. De programma's worden afgesloten met een signaal 11. Het signaal 11 probleem treed in de linux wereld bijna altijd op door slecht memory. (Daar is zelf een LINUX-HOWTO voor)

Het zou in theory zo kunnen zijn dat je image niet goed geladen wordt in het flash geheugen (er zijn dan bitjes omgevallen) Dit verwacht ik echter niet omdat na het flashen een CRC(oid) check gedaan wordt (is te zien bij DreamUP). Het enige wat dan nog ZEER verdacht is is je memory. Als je toch nog wat wil proberen dan zou ik de 8Meg (compressed enkele kb) grote erase image even downloaden van de dream support site en het gehele flash eens erasen, zal wijnig zin hebben maar je weet het nooit.

Als dit mijn box zou zijn dan had ik na het zien van deze log de DB ingepakt (wel eerst origineel image flashen) en terug gegeven aan de daeler voor garantie.

Ik ben bang dat dit niet een software probleem is.

Ronald

My DM(800|7025) is Ronaldd powered

Geplaatst:

Ik heb net bericht gehad van mijn dealer.Hij zei ook dat er iets niet klopte met het geheugen.Ik ben benieuwd wat voor oplossing DM heeft voor dit probleem.

Geplaatst:

Kontakt gehad met Dream multimedia. Deze hadden ook niet onmiddellijk een oplossing.

Box moet via invoerder terug naar dream.

Dreambox DM920UHD - Echostar 120cm draaibaar - Tooway Internet

Geplaatst:

Dream heeft gewoon "without comments" een nieuwe box geleverd in ruil voor de defekte. Perfecte service zou ik zeggen.

Dreambox DM920UHD - Echostar 120cm draaibaar - Tooway Internet

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen