Gast Geplaatst: 8 januari 2003 Geplaatst: 8 januari 2003 hoi, ik heb een gepatchte Philips DSX 6071 ik wil nu Astra + Hotbird En Hispasat ontvangen op 2 schotels natuurlijk. ik heb begrepen dat ik met mijn flips Disecq 1.0 kan aansturen. nu vraag ik me af wat nou de beste oplossing is. Handschakelaar om tussen Astra/Hotbird en Hispasat te schakelen? Grr Mingoes
Zilverster Geplaatst: 8 januari 2003 Geplaatst: 8 januari 2003 Hallo Mingoes , Met een hand-schakelaar is wel het goedkoopste en werkt goed , vooral als je het zelf bouwd , vr.gr. Zilverster You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
rudolfdebeer Geplaatst: 9 januari 2003 Geplaatst: 9 januari 2003 Hai, Reeds uitgeprobeerd in de oude tijden. Voor analoog werkte handschakelaar redelijk, digitaal minder gelukkig deze oplossing filtert bepaalde frequenties uit de LNB-feed, 4in1 diseq schakelaar ca. 50 euro is beter. Overweeg een diseqmotor zoal STAB of Motek, vooral als je ontvanger diseq 1.2 kan doen. Groeten, Rudolf Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen