Gast Geplaatst: 9 januari 2003 Geplaatst: 9 januari 2003 ff een vraagje word de webinterface nog uitgebreid ? zodat je ongeveer dezelfde functies kunt uitvoeren als met de afstandsbediening.... mochten er mensen zijn die al html codes of strings die hetzelfde kunnen als de afstandsbediening dan hoor ik het graag want ik ben een beetje aan het knutselen met een eigen webinterface... de meeste mogelijkheden die er nu mogelijk zijn met de huidige interface heb ik al wel maar dingen zoals volume, 11 ingeven etc gaat nog niet of bijvoorbeeld de + en - toets van de programma's ( dus schakelen van bijv. ned 1 naar ned.2 )en al dat soort dingen..... ik hoor het wel gr skilder
Gast Geplaatst: 9 januari 2003 Geplaatst: 9 januari 2003 heb wel interesse in mee ontwikkelen... Misschien kunnen we php wel gebruiken.
gerard64 Geplaatst: 10 januari 2003 Geplaatst: 10 januari 2003 Er komen allerlei wijzigingen in het webinterface. Ik heb een document gemaakt met daarin vervangingscodes om via het webinterface de Dreambox te kunnen besturen. Veel verdergaand als dat het nu is. Bv. ook programmeren etc. van de box. Dit document ligt nu bij Felix in Duitsland en die gaat dit geheel implementeren zodra hij daar iets meer tijd voor heeft. Daarnaast wordt de layout dan ook aangepast naar dit: dreambox.aemotion.com. Het belangrijkste van de aanpassingen is eigenlijk dat de layout volledig is losgemaakt van de functionaliteit. Zodat de vervangingscodes geen HTML code meer genereren. Op die manier kan straks iedereen zijn eigen layout voor het webinterface maken. Op dit moment is het even afwachten op de ontwikkelingen van Felix.
Gast Geplaatst: 10 januari 2003 Geplaatst: 10 januari 2003 ik ben met name geinterseerd in het zappen en volume regelingen voor een garfische afstandsbediening.... misschien kun je me iets verder helpen om deze vervangingscodes te geven zodat ik in flash deze commando's kan invoeren en de dreambox kan besturen. ik hoor het wel gr skilder
Ron Geplaatst: 10 januari 2003 Geplaatst: 10 januari 2003 Oh, je bedoeld zeker voor satxxxport/dreambox :-))) Tox.
Gast Geplaatst: 11 januari 2003 Geplaatst: 11 januari 2003 wie weet....? als het maar mooi word, daarom wil ik graag dat iedereen die iets weet van de bron codes mij info verstrekt zodat iedereen er straks lol van heeft.... Das namelijk mijn bedoeling toxic.... skilder
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen