Ga naar inhoud

Losse Common Interface te koop ?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een FTA receiver gekocht, echter ik ben er nu achter dat ik toch wel een common interface wil. Zijn deze los te koop. (Ik bedoel dus niet de CAM's die je los kunt kopen !)

Geplaatst:

Spijtig maar als er geen mogelijkheid voorzien is in jouw toestel om er een CI in te stoppen (en een FTA heeft dat dus niet), dan vang je bot!

Gerdy

Geplaatst:

Er zijn wat uitzonderingen bij bep. receivers.

In de praktijk worden voor deze die uitbreidingen helaas ook niet verkocht. Heft te maken met dalende prijzen en hardware revisies die rap gaan in deze wereld.

De R&D van jouw fabrikant zou meer weten op dit soort vragen. Meestal doodlopend pad. Heb zo´n verhaal ooit uitgezocht voor mijn Daewoo. werd toch niks alhoewel ooit op de engineering tafel gelegen.

En al had je CI dan was het ook nog een ander duurder verhaal geworden. Reden waarom je waarschijnlijk eerst FTA gekocht hebt.

Rudolf

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Geplaatst:

Ja, maar nu kan het nog duurder worden! Als hij het nu werkelijk wil zit er niets anders op dan de FTA te verkopen met wat verlies en terug een andere...

Daarom zal ik altijd aanraden van bij een éérste koop ietsje bietje "vooruit" te denken. Zo'n ID digital bvb met één slot is ook niet zo duur; je start er mee als FTA en als het wat begint te kriebelen omdat je links en rechts wat van gecodeerde zenders hebt opgevangen is het maar een klein stapje om te evolueren...

Gerdy

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen