digit Geplaatst: 24 mei 2002 Geplaatst: 24 mei 2002 Mijn vraag is dus bestaat er een ontvanger met ci sloten die inplaats van kanaalnummers dus echt het kanaalnaam in het display heeft..? dus ipv "4" de naam RTL4 in het ontvangersdisplay? ala RDS van radio dat in combinatie met een MagicModule lijkt me dat wel wat! iemand die dat weet? één ding is zeker, maar ik ben vergeten wat!
Gast Geplaatst: 24 mei 2002 Geplaatst: 24 mei 2002 Hoi, JA! die is er wel, de good old Nokia 9200 / 9500/ 9600. Ook zijn er ontvangers van Micronic (niet echt de goedkoopste) met een alfanummeriek display. Verder zijn er geen, zouden er eigenlijk wel meer moeten zijn :-( Groetjes, Erik.
Gast Geplaatst: 24 mei 2002 Geplaatst: 24 mei 2002 Dat is inderdaad een feature die ik ook graag op mijn ontvangers had gezien. Is ook heel handig voor radio-ontvangst.
Gast Geplaatst: 25 mei 2002 Geplaatst: 25 mei 2002 De Aston Xena duid de kanalen aan met naam en niet met nummers wat ik persoonlijk ook wel handig vond als ik de ontvanger hebt gekocht.
digit Geplaatst: 25 mei 2002 Auteur Geplaatst: 25 mei 2002 @knollenburg toch weer die nokia he... 'k ga eens de spec's bekijke van Micronic.. tnx één ding is zeker, maar ik ben vergeten wat!
Aanbevolen berichten