Gast Geplaatst: 20 november 2000 Geplaatst: 20 november 2000 Ik heb hier een page ird500 met blokker en daarvan werd de hele ned pakket uitgeschakeld.<BR>En ook bij de nokia met sandra patch er op werd de kaart uitgeschakeld zijn er meer mensen met dit probleem of heeft C+ een mogelijk gevonden ondanks de blokker de kaart uit te schakelen.<BR>Kan dit de tegen aanval zijn waar Teebee over gesproken heeftin zijn newzzz. <BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 20 november 2000 Geplaatst: 20 november 2000 bij een pace kan ik het mij nog voorstellen,bij een MediaMaster lijkt het mij nogal sterk,of er moet geen goede softwareblokker in de sandra patch aanwezig zijn.<BR>probeer het eens met versie 181.6 en stel in je cam menu optie 5 disable.<BR>succes.<P><BR>dit was brandpunt goedenavond.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 20 november 2000 Geplaatst: 20 november 2000 Mr. Hotbird,<P>Vanmorgen was het ook oorlog met m'n beide Pace-jes ( ook 500 ). Na ca. 1 minuut bleef van beiden het beeld hangen, ondanks herhaalde resets. Dit is wel enkele uren zo gebleven.<BR>In 1 van de ontvangers heb ik gewoon een abo-kaart.<BR>De kaarten zijn bij mij gewoon "open" gebleven. Om een uur of 11 was alles weer normaal. M'n Hummie met Seca-kaart draaide onverstoord door tijdend dit gebeuren.<P>Laten we hopen dat het een eenmalig iets was.<P>Greetz, Johnny<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten