Ga naar inhoud


Extreme multicam en funcard


Gast

Aanbevolen berichten

Heb pas een funcard4 beschreven met

"xxxxx_Beta12_TPS_FIX_35 Fun Flash_6in1.hex"

en

"xxxxx_Fun_6in1_ 07-01-2003_Eeprom_Magic_AU.hex"

voor een Extreme receiver. Weet niet of ik de goede files heb.

Maar veel feeds kan ik niet openen. O.a. Mangas op de Hotbird die als het goed is, wel geopend zou moeten kunnen worden.

Is dit normaal (omdat oa Mangas naar Seca2 is gegaan?) of heb ik iets verkeerds gedaan?

Als het wel zo is, kan iemand mij vertellen wat voor files ik zou moeten hebben voor een Extreme met MM?

 

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites


maar ok, je gebruikt de goede files wel zo te zien en tja zoals ik dus al heb gezegd alles krijg je nu eenmaal niet maar er komt af en toe wel ens weer wat bij en er valt ook wel eens weer wat af, gewoon af en toe eens nieuwe files erop zetten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn de codes per file per receiver dan verschillend? In andere berichten zie ik dat er voor andere receivers met hun bijbehorende files, wel veel meer feeds bekeken kan worden (waaronder ook de Mangas)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb het nog even nagekeken, op Astra frec. 12266 H sym. 27500 fec 3/4 codering Viaccess/Mediaguard (lees seca2)

Op Hotbird hetzelfde pakket op frec. 11681 H sym. 27500 fec 3/4 codering Viacces/Mediaguard en nog een keer op Hotbird frec. 12692 H sym. 27500 fec 3/4 met als codering uitsluitend Viacces, hopelijk is dit een beter antwoord.

groetjes.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...