Ga naar inhoud

Ik moet het toch effe kwijt

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wat mij persoonlijk opvalt is dat wanneer iemand een kritisch geluid geeft over de Dreambox of Tox zich op de kast laat jagen en anders wel TeeBee... sorry hoor jongens maar ik moet het effe kwijt.

Zoals de Dreambox nu bij mij werkt ben ik ook niet echt blij met het apparaat.

Ik kan me heel goed voorstellen, gezien de uitgave (500 Euro), dat iemand best wel eens wat emotioneel kan reageren.

Helaas kan ik niet anders dan constateren, dat wanneer iemand wat negatiefs te melden heeft, iemand min of meer wordt afgezeken.

Misschien komen er wel veel meer reacties wanneer iemand niet direct commentaar krijgt. Ook ik spreek uit ervaring waardoor ik ook liever niet reageer op bepaalde zaken.

Ik snap jullie taak hierin niet?

@ Tox, Sat4all zou onafhankelijk moeten zijn en laat mensen gewoon op een normale manier hun mening verkondigen. En inderdaad mensen moeten we elkaar wel met respect behandelen. Maar kies geen partij voor een bepaalde ontvanger. Ik weet je gaat dit weerleggen maar het lijkt er toch verdacht veel op!

@ TeeBee, schiet nu niet iedere keer in de verdediging en communiceer alleen nog via de Nederlandse Dream Multimedia website je berichten. Sat4all lijkt wel een persberichten-site aan het worden voor de Dreambox. Terwijl op de Nederlandse Dreambox site het laatste nieuws van 12 december vorig jaar is. Dit voorkomt ook die eindeloze discussies.

Misschien toch even “back to the basics”

m.v.g.

Satblaster

Geplaatst:

@satblaster,

ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent over de ontvanger maar vergeet niet dat de software BETA is maw. nog in een test fase.

Dat is in het begin duidelijk gemaakt en had je kunnen weten.

Wat betreft de service die is prima, zie de topics omternt voeding en hd-kabeltjes!

Wat betreft de "verdediging" van TeeBee, dit valt onder het zelfde recht dat jij hier mag schrijven dat je ontvanger niet goed is zo mag TeeBee ook schrijven dat het wel een goede ontvanger is maar met de waarschuwing dat het (nogmaals) in een test fase zit! Hetzelfde recht is ook voor Toxic[Q] dus als hij een mening heeft net als jij en vele anderen mag dit ook op het net geschreven worden.

Verder wens ik je alsnog veel plezier in de toekomst en kijk ook een s op de duitse site's voor meer (aktuele) info.

groeten,

Geplaatst:

View, ik ben bij dat jij het ook zo ziet.

Ik heb al meerdere keren uitgelegd dat ik zelf ook een dreambox heb, wel overwegend tevreden ben over het apparaat en dat ik ook graag mijn eigen mening wil kunnen ventileren zonder dat er iedere keer een smart-arse opstaat en roept dat ik partijdig ben.

Dat is namelijk niet het geval. Ik vind de box super, de service top maaar heb zelf ook met bepaalde zaken problemen en wil ook graag dat die opgelost worden. Ik wil ook iedereen die daar anders over denkt de kans geven dat te zeggen.

Wat ik niet toesta is dat iemand een ander (wie dat ook is) zwaar beledigd, beschuldigd of andere smutt verspreidt vanuit een schuilnaam en een anonieme proxy. Dat doen ze namelijk op Duck al genoeg en dat soort rotzooi hoef ik hier niet te zien. Ik denk dat het overgrote deel van onze bezoekers daar geen behoefte aan heeft.

Maak je dus op een normale gefundeerde manier je bewaar of ventileer je je mening over zaken waarover je ook daadwerkelijk mee kunt praten is daar niets op tegen. Alle andere discussies ga ik meteen sluiten en mensen die zich niet aan de regels weten te houden worden ex-lid.

Tox.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.