Ga naar inhoud


Nieuwe Beta soft voor Manhattan receivers !


Gast ozzo

Aanbevolen berichten

Vandaag is op het manhattanboard de nieuwe beta-software geplaatst voor de modellen : 5800/5900 en de 7800 HDD .

 

[color:"red"] ALS je gaat uploaden : LET ER DAN WEL OP DAT DE SLIDER VAN JE UPLOAD PROGRAMMA OP "COMPRESS APPLICATION" staat. !!!!!!!!!!!!!!!!!!! [/color]

 

Van de eerdere modellen was er van de week al een update.

- DSR 2500 CI

- DSR 2500 CIP

- DSR 2500 APCI

 

- DSR 5500 CI

- DSR 5500 CIP

- DSR 5500 APCI

- DSR 5500 CI_V

- DSR 5500 APCI_IR

 

Software voor deze receivers is hier te downloaden. Deze uploaden volgens bijgeleverde instructie.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo Ozzo,

Dank voor de snelle update, waar haal je die eigenlijk vandaan, de officiele site staat nog op versie 2.20.

Wat is eigenlijk de verbetering, ik zie bij een snelle blik op mijn 5800 geen verschil met versie 2.24?

Groet

usephills

Brainstorm or light drizzle?
LG oled 55 inch; VU+ Solo2, Triax 78 cm. + triple sat LNB 19, 23, 28

Link naar reactie
Delen op andere sites

kijk voor verdere uitleg en toelichting op het manhattan board. zie link op de site waar je de software vandaan hebt gehaald.

 

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het blijkt dat de 7800 versie een 'fake' is. Is de software van de FS5800HD.

Een of andere lolbroek had em bij de officiele distributeur op de site gernamed en neergezet.

 

De 5800-5900 is wel nieuwe software.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo dat bedoel ik niet.ik heb nieuw software gezien.so vertel ik mij probleemen.ik heb normaal kanalen zoeken,all kanalen gevonden manhatten.deze gaat so goed.maar enige tijd later als ik will naar andere kanalen gaan all die kanalen weer weg.blijven aleen een kanaal.bijvoorbeeld eerder 400 kanalen gevonden als ik up down maken of direct kanaal nummer drukken all die kanalen kwijt.blijf aleen een kanaal.en zoeken weer nieuw kanalen weer vinden all die kanaale maar enige tijd later weer all die kanaalen weg.blijven weer een kanaal.wat is problemen.ik heb nieuw software ook gedaan maar nog het zelfte probleemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe je wel een MASTER RESET voordat je gaat upgraden ? Dan leegt de machine namelijk zijn chips en kan de nieuwe software erin.

 

Daarna zou ie zijn kanalen gewoon moeten onthouden.

 

suc6!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel simpel : In het eerste menu gewoon "master reset" kiezen (of de anderstalige equivalent (fabrieksinstellingen). Je bent dan helemaal 'geschoond' met je receiver. (dus de TP data blijft wel staan, de zenders moet je opnieuw opzoeken).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...