Gast Geplaatst: 12 januari 2003 Geplaatst: 12 januari 2003 Ik heb vannacht mijn ontvanger van andere firmware voorzien (serieel) Nu loopt de ontvanger geregeld vast. Iemand enig idee wat ik kan of moet gaan doen om dit te voorkomen? Misschien andere software erin of de ontvanger opnieuw flashen. Philips DST5816/23A Firmware DSX6071 NL Multicam servi8 Revisie D Mastera 4 Funkaart 4
Gast Geplaatst: 12 januari 2003 Geplaatst: 12 januari 2003 Ik had bij dezelfde firmware versie een geelgroen beeld soms was het beeld goed maar geen geluid op geen enkele zender, vervolgens heb ik lege firmware +eeprom geproged (ook serieel)vervolgens de goede firmware en eeprom. Maar ik heb blijkbaar toch iets doms gedaan, nu doet ie het helemaal niet meer. dst5816 33e, funcard 4, mastera 3. Ik heb dus helaas geen antwoord op jouw probleem, maar misschien weet jij of iemand anders een oplossing voor mijn probleem. Door schade en schande hoop ik toch eens een keer wijs te worden. Tot die tijd eerst maar door prutsen...
Gast Geplaatst: 12 januari 2003 Geplaatst: 12 januari 2003 Als hij echt niets meer doet moet je op zoek gaan naar een Oslink. Sucses Flacko
Philips Geplaatst: 12 januari 2003 Geplaatst: 12 januari 2003 Hoi Flacko, waar loopt je Philips vast...op de kanelen of in het menu? Op Hotbird/Astra Heb ik ook wel eens gehad... bij een paar kanalen.. hierna kanaal verwijdert of veranderd, Gr Phill Philips dst5816 / Dreambox7000 / Dreambox8000 (image OpenPli)
Gast Geplaatst: 12 januari 2003 Geplaatst: 12 januari 2003 Bedankt, Ik heb trouwens wel de dsx6072 firmware geladen en niet de dsx6071.
Gast Geplaatst: 12 januari 2003 Geplaatst: 12 januari 2003 Dat gebeurd onder het zappen. Via de up en down toetsen(op de A. en met E toets up en down, 1 kanaal vooruit/achteruit en met 10 kanalen voor/acheruit Grtz Flacko
EmQu Geplaatst: 12 januari 2003 Geplaatst: 12 januari 2003 Ohhh, dan gebruik je illegale files mannetje. Ik had namelijk hetzelfde probleem toen ik een setje keys op mijn kaartje had gezet. Ik heb nu natuurlijk het hele pakket van c+ genomen zodat ik alles kan kijken wat ik wil en ik niets illegaals doe. Nee hoor... mijn ervaring leerde me dat ik met verschillende files vastliep en met andere weer niet. Ik kan het niet verklaren maar ik heb het nu bijna nooit meer, alleen als ik heel snel zap en op bepaalde channels kom. Greetz ...
Gast Geplaatst: 12 januari 2003 Geplaatst: 12 januari 2003 Ik zal proberen om minder snel te gaan zappen ;-) Als het vanavond nog eens voorkomt dan zet ik er "eventjes" andere firmware in. Grtz Flacko
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen