Ga naar inhoud


reset goldcard


Gast

Aanbevolen berichten

Ik probeer gold galaxy card te resetten met IC prog, omdat ik er een stuk of 4 heb, die allemaal niet meer werken. Ik kan wel de PIC resetten maar niet de EEPROM. Iemand een oplossing voor algehele reset ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


er staat een alpha-teken op chip, en op de kaart zelf staat GOLD Galaxy en wat meteorieten afgebeeld. Misschien geeft dit meer duidelijkheid. Vraag is hoe deze een algehele reset te geven , als dit al mogelijk is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedoel je soms te wissen?

Een reset voor een kaart heb ik nog nooit van gehoord.

Als je wissen bedoeld dan lukt dat waarschijnlijk wel door allemaal 3F en te schrijven.

Avensis

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik de EEPROM wil proggen met IC Prog,krijg ik 'geen acknowledge ontvangen' alles in eeprom op 3f schrijven, lukt dus niet. De PIC gaat wel goed. Met ChipCat schrijft ie wel gewoon, maar geen beeld op tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp je probleem niet helemaal, sterker nog helemaal niet!

Wat bedoel je met de kaart resetten??

 

Als je zoals Avensis zegt 3f-en op de kaart (EEPROM) wil schrijven zal je eerst de kaart moeten voorzien van een loader lijkt me, anders zal je nooit bij de EEPROM komen (of ben ik nu gek).

 

Als ik begrijp wat je bedoeld is het voldoende om voor het proggen even op Erase Wis of zoiets te drukken in het programma dat je gebruikt.

 

 

Rebox RE8500 V2.11.34

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik heb het zelfde met 2 goldcarts welke ik ook niet kan wissen.Hij zegt error in eeprom met zowelchipcat als cardpro

1 kaart heeft een tijd gelegen en die kan ik nu wel weer beschrijven maar de ander niet.Wie weet een oplossing of wat kan er fout gaan?

 

Gr bobo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...