Gast Geplaatst: 12 januari 2003 Geplaatst: 12 januari 2003 Ik heb een dvd5 geript naar mijn harde schijf en dan gebrand op een +dvd-r en die speelt goed op standalone dvdspeler die +dvd-r ondersteund en daarnaast ook op een -dvd-r gebrand en die speelt dus niet op een standalone dvd speler die -dvd-r wel ondersteunt (lees allen maar) ik gebruik de nieuwste versie van nero mijn vraag is of meer mensen dit al gehad hebben en een oplossing of suggestie voor hebben. ps.ik heb smartripper gebruikt en de brander is de sony dru-500-a. greezt larslizard
Gast Geplaatst: 12 januari 2003 Geplaatst: 12 januari 2003 losse dvd spelers zijn nog niet 100 % compatible, en de ene slikt beter dvd+r en de andere wer beter dvd-r, maar jij kan bijde formaten branden, das neem je toch gewoon de dvd+r schijven.
tanzer Geplaatst: 13 januari 2003 Geplaatst: 13 januari 2003 Ik ken het probleem, er is wel een programma met de naam prassi prismo.Deze copieert de dvd zo dat hij door bijna elke dvd-speler wordt herkennt. Alleen ondersteunt deze niet de sony dru 500a. Ik denk dat we moeten wachten op een andere versie of een ander tool. Mister Tanzer Dreambox DM8000HD Humax5400 L2.07 en H2.08 Relook 400S Dreambox 7000-S Dreambox 500-S Vantage TS 221
Gast Geplaatst: 13 januari 2003 Geplaatst: 13 januari 2003 ik denk dat het ook een groot verschil is wat voor dvd speler je gebruikt, ik heb er 3 (stand allone) maar de goedkoopste slikt nog het meeste, die heeft eiegnlijk nergens problemen mee.
Gast Geplaatst: 27 januari 2003 Geplaatst: 27 januari 2003 Het probleem zat in de versie van nero(5.5.1.00) die ik gebruikte ben terug gegaan naar versie 5.5.9.17 en het probleem is weer opgelost. greetz larslizard.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen