arnoldl Geplaatst: 12 januari 2003 Geplaatst: 12 januari 2003 hallo all. even een vraagje , toen ik mijn db kreeg met sotware versie 1.00 . heb ik getest of ik kon zappen tijdens het opnemen. dit toen nog zonder cam , dus enkel binnen het german free pakket. ik weet vrij zeker dat dit toen ging . maar nu vraagt hij bij een zappoging om te stoppen met opnemen. iemand ideeen , of iemand versie 1.0 liggen grtx arnold
iTiSi Geplaatst: 12 januari 2003 Geplaatst: 12 januari 2003 Lijkt me vreemd, er zit maar 1 tuner in dus als je al zou kunnen zappen dan neem je toch ook dat gezap op?
Gast Geplaatst: 12 januari 2003 Geplaatst: 12 januari 2003 Ik heb het ook nog niet gezien, maar misschien dat het wel komt nog. Met een TF kan het ook als je maar op dezelfde transponder blijft.
arnoldl Geplaatst: 12 januari 2003 Auteur Geplaatst: 12 januari 2003 zou moeten kunnen op dezelfde transponder , lijkt mij. dit is ook wat earthquake ooit antwoorde op die vraag : opnemen en kijken tegelijk gaat niet als je op een andere transponder wilt kijken er zit namelijk maar 1 tuner in. moet dus kunnen/gekund hebben. kan iemand dit verduidelijken.
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 12 januari 2003 Geplaatst: 12 januari 2003 Bij mijn Huyndai 820 kon het in iedergeval niet
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen