Ga naar inhoud


"Details" pictogram werkt niet meer.


Gast Joebel

Aanbevolen berichten

Windows 98:

Het onderdeel "pictogram" had ik ingesteld in "details" bij het bladeren door de mappen van o.a. de verkenner of de documenten. Sinds kort start alles op in GROTE pictogrammen.

Als ik via BEELD de picto"s opnieuw wil instellen gaat dat wel in KLEINE picto's en in LIJST, maar niet meer in DETAILS. Dan verdwijnen alle gegevens in dat veld. Wie weet raad!

 

Joebel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Aan een ieder:

 

Nogmaals een poging.

Als ik b.v. Documenten aanklik verschijnt links op het beeldscherm een venster met alle mappen. Als je dan op een map klikt krijg je rechts een venster met de inhoud van die map. Nu kun je doormiddel van de optie BEELD de inhoud weergeven in : GROTE- en KLEINE pictogrammen, in LIJST en in DETAILS. Ik had altijd alles in DETAILS weergave staan. Zo ineens start alles op in GROTE picto's. Als ik dan via BEELD de weergave wil veranderen in DETAILS, is het venster helemaal leeg, alles is dan weg. De andere 3 opties werken wel gewoon. Ra,Ra, wat is hier aan de hand? Wie iets denkt te weten, mag het zeggen. Ik ben benieuwd!

 

Joebel.

 

P.s. Ik zit niet iedere dag achter de PC.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ All,

 

Probleem is opgelost met de volgende tip.

In windows verkenner in het dan lege rechter veld klikken. Vervolgens Ctrl ingedrukt houden en op de + toets van het nummerieke gedeelte drukken, en zie, DETAILS is weer ingesteld als vanouds.

Wat mij betreft is de topic hiermee gesloten.

 

Groetjes, Joebel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...