Ga naar inhoud

moteck of jaeger ???

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb al zo veel klachten over de Stab gehoord (speling, traag)dat ik toch maar een moteck SG-2100 of jaeger99

ga kopen voor mijn triax 88.

Weet iemand welke van de twee sneller draait ???

Help

Geplaatst:

volgens mij blijft alleen de moteck over want zover ik weet is de jaeger99 geen disecq 1.2 moter maar heb je hiervoor een positioner (of reciever +positioner) nodig met 4 draads aansturing.

De jeager zal wel sneller zijn (36 volt aandrijving) maar de moteck is weer sneller en stiller dan de stab motoren

Dreambox 7000 + 60GB HD /1mtr alu schotel op sg2100 motor/cas interface/season2 int./nokia dbox2 2xi op 1mtr schotel met smd12 motor.

Geplaatst:

Over de 4-draads aansturing een vraag. Welk type kable heb je hiervoor nodig?

Geplaatst:

Scoot,

Dit had je ook met de zoek functie wel kunnen vinden.

Maar met de kennis die ik heb (zeer beperkt) kan je hiervoor 4 draads telefoon kabel gebruiken of wat ook mogelijk is UTP/STP Kabel deze heeft 4 paren van 2 twisted kabels.

Groeten,

Ricow

Dreambox 7000 + 60GB HD /1mtr alu schotel op sg2100 motor/cas interface/season2 int./nokia dbox2 2xi op 1mtr schotel met smd12 motor.

Geplaatst:

Heb het idee dat een huis/tuin telefoonkabeltje een beetje aan de dunne kant is. Afhankelijk van positioner en actuator/rotor kan er 3 a 5 ampere stroom door het kabeltje moeten lopen. Met zo'n dun kabeltje raak je onderweg een hoop vermogen kwijt.

Zoeken kan soms lastig zijn en laat het modderen maar aan de modderaars over.

Geplaatst:

dacht ik ook al, wat aan de dunne kant.

Het gaat om een Jaeger over een afstand van ong. 15 meter.

Geplaatst:

Telefoonkabel is wat aan de dunne kant maar als je UTP/STP kabel gebruikt heb je 4x 2paren van kabel.

Hiermee heb je 4 dubbeladerige draden die naar mijn mening dik genoeg moeten zijn.

P.S. ik ben ook nog maar een beginner en al mijn kennis heb ik grotendeels opgedaan op dit forum.

misschien zijn er nog andere boardleden die hun mening hierover kunnen geven

Groeten,

Ricow

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen