Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

als ik naar de premierezenders kijk begint de balk met informatiete knipperen en het menu ook.

waar kan dit aan liggen?

ligt het misschien aan de files of gewoon aan de premiere-zenders.

please help me.

Geplaatst:

Als ik het zo lees, dan heb je V1.0 in je ontvanger zitten. Dit is een goeie firmware, maar het fenomeen wat jij beschrijft is een bekende bug van deze firmware. Helaas kan je hier niks aan doen.

Geplaatst:

dat klopt.

dus met patchen van een andere versie zou dit moet oplossen?

bedankt ik dacht dat de ontvanger een probleem had.

Geplaatst:

ken jij iemand die dat voor me kan doen en wat moet dat kosten?

ik woon in de omgeving van zwolle.

Geplaatst:

Patchen van een Philips is niet zo moeilijk, kijk even rustig op mijn site rond en volg de handleidingen.

Oh ja, op dit board is het niet meer toegestaan om de dienst van patchen te vragen of aan te bieden. Dit i.v.m. het commercieel patchen.

Geplaatst:

Je kunt het zelf serieel doen (bij mij nog nooit fout gegaan) of je kunt een OS-link bestellen. Voordeel van de laatste is, dat het patchen veel sneller gaat en dat het (vrijwel) niet fout kan gaan.

Ik woon zelf niet bij je in de buurt, anders had ik je graag (GRATIS!!!) geholpen...

Geplaatst:

ik zal het onthouden.

ik kan hem nu nog niet patchen i.v.m. de garantie.

als ik zover ben hoor je het wel.

Geplaatst:

Knippert de balk altijd of af en toe? Ik heb er nml ook met 1.32 nog heel af en toe last van. Sterker nog: toen ik mijn ontvanger nieuw uit doos haalde (dus met de originele firmware) heeft 'ie ook een keer staan knipperen. Uit- en aangezet en dat loste het op...

Dat gezegd hebbende: Info balk op Duitse zenders was volgens mij met 1.0 niet slim: het kan je kanalenlijst behoorlijk door de war gooien. Upgraden naar een van de latere versies (hele tijd op 9.6 blijven hangen) is mij goed bevallen.

/Ben

Geplaatst:

Of je gaat terug naar je leverancier en vraagt deze er een nieuwe fw op te zetten.

en aangezien de fw software is mag je dit volgens mij vrijlijk veranderen zonder dat je garantie er af is... zou mooie boel zijn, koop je dure nieuwe computer en wil je windows 98 er ophebben ipv xp en er is wat mis met je systeem en je hebt geen garantie meer omdat er andere OS op staat...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen