Ga naar inhoud

ligt het aan de file's????

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo mede hobbyisten.

Vandaag mijn nieuwe mastera III aan het uitproberen. Met in de ene hand de handleiding van duwgati en in de andere hand de mastera met funcard. Ik heb een Philips DSX6073, niet gepatcht. Volgens de beschrijving moet is Seca funfiles gebruiken. Dat heb ik gedaan, evenals andere funfile's (niet de 3 of 5 in 1, werken geloof ik alleen op de gepatchte deco's) Bij alle geen beeld, maar wel fta. Komt dit door de onjuiste file's????. Zo ja, kan iemand mij dan vertellen waar ik op moet letten om de juiste file's te krijgen???? P.S. ik denk dat ik voldoende links heb om file's te halen. Maar misschien doe ik iets anders niet goed. Bij het verifieren van de geschreven file's komt er wel een error. Niet bij het schrijven!!. Ik hoop dat ik deze vraag hier kan stellen zonder de sat4all regeltjes te overschrijden.

In ieder geval bedankt voor de hulp

Geplaatst:

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">citaat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif"> Bij het verifieren van de geschreven file's komt er wel een error. Niet bij het schrijven!! </font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">aha,,, dus is, gaat iets niet goed bij het programeren van de kaart anders krijg je geen error meldingen...

welke files je gebruikt is als je ze al weet te vinden dus ook minder belangrijk eerder de methode van schrijven..

van die Mastera's wordt je toch wel moe van alle mogelijkheden dus ook foutieve handelingen.

bij de mastera en het desbetreffende operating system van je pc is eerst en vooral de kloksnelheid van belang / heb je dat conform de handleiding ingesteld?

dan moet je de volgorde van de hexfiles in acht nemen en de daarbijbehorende modus.

welk programma je ervoor neemt heb je echter ook nog niet beschreven dus een kant en klaar antwoord kan ik je niet geven.

overigens het is net juni dus de laatste files moeten wel allemaal up-to-date zijn.

cheers

<small>[ 02-06-2002, 15:22: Bericht gewijzigd door: tonskidutch ]</small>

Geplaatst:

Oeps, en ik dacht alle informatie gegeven te hebben. Sorry, maar ik heb het geschreven met Chipcat 231 en ik werk onder XP. Alles heb ik ingesteld zoals beschreven bij de site van duwgati. 6.0Mhz dus. Ook de filenaam gewijzigd in eep indien nodig. Ik heb het 3x geprobeerd met verschillende files. De eeste file (seca funfiles) geen error bij controle. Ander (ik heb ze al gedeld) wel een melding. Vervolgens heb ik chipcat gebruikt en stap voor stap de handleiding van de site van duwgatie erbij gehouden. blijkbaar dan toch op zoek naar andere file's??

Alvast dank voor het reageren

Geplaatst:

zet de kloksnelheid eens op 3.5mhz groeten langejan

Geplaatst:

Langejan.

Dank voor het reageren, maar helaas XP pikt het niet om de programmer op 3.5 Mhz te hebben, hij geeft dan een foutmelding. Jammer, ook dit lukt helaas dus niet. Mogelijk doe ik iets fout!! Alleen, jammer genoeg weet ik niet wat. Mogelijk iets met het wijzigen van de file in dezelfde naam, maar dan met .eep. Het proggen van een goldcard lukt me overigens wel. Iemand die me nog kan helpen????????

Alvast dank!!!

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.