Ga naar inhoud

Download sectie down??

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Klopt het dat je niet meer kunt downloaden ??<P>Krijg een of andere vage melding dat het via het sat4all bord niet meer mogelijk is.<P>(Seca sectie)<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Tja volgens mij ligt het probleem ergens anders. heb net even gekeken en kan alles downloaden zonder problemen.<P><P>------------------<BR>Cu, John.

Met Vriendelijke Groet,

John

Geplaatst:

je kunt inderdaad dowloaden maar na het openen van de .zip volg de melding dat je bij triballs.com moet zijn is dit blijvend??<BR>gr falonso<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Waar en welke file(s) ?<P>rgds<BR><P>------------------<BR>Satdigital

Geplaatst:

Ja dat is een Leech beveiliging laugh.giflaugh.giflaugh.giflaugh.gif<P>Dat is aleen als je de files wilt aanspreken als je het niet doet vanaf de Triballs server. oftewel de download pagina's.<BR>Dan krijg je een zipfile waarin staat dat je de files kan downloaden bij sat4all.<P>Dit geheel heb ik een tig keeren getest en geen afwijkingen geconstateerd. let wel dat dit is gedaan via mijn eigen PC. ik kan niet oordelen vanaf andere pc's.<BR><P>------------------<BR>Cu, John.

Met Vriendelijke Groet,

John

Geplaatst:

HOI,<BR>gaat bv als volg te werk sat4all,dowloads,irdeto,guppifiles,dowload.<BR>.zip file openen en krijgje 2 best 1is readme<BR>(you dowl. this file from a site witch is not allowed to link the files from the download area of sat4all.com)<BR>guppi is een voorbeeld met meerdere files geprob.<BR>dit heb ik sinds vanmorgen <BR>gr.falonso<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ik kan wel gewoon downloaden, heb de Guppie files naar de harde scijf gedownloaded en ik heb ze een keer geopend vanaf de download lokatie en dit werkte op beide manieren goed. De fout moet je dus op jou eigen PC zoeken.<BR>succes.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Hoi FALONSO<P>ik kan niets abnormaal vaststellen.<BR>Ik kan hier downloaden naar hartewens op alles.<P>Ik zou zeggen probeer nog eens.<P>rgds<P>------------------<BR>Satdigital

Geplaatst:

Vreemd, sinds gisterenmiddag hebben meerdere mensen dit probleem.<P>En dan zou dit aan de eigen PC liggen??<P>Ik denk het niet...<P>Ook van de download site zoal jullie aangeven.<P>Oplossingen????<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Hallo,<P>Ik denk dat het een probleem aan je pc is,bij mij werkt alles prima.<P>Groeten,Skysat <BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

@Falonso<BR>Dit soort beveiligingen kunnen ook wel ingaan<BR>(met nadruk op kunnen) als je een download manager als Getright,Gozilla etc.. gebruikt is dit mischien niet het geval, mocht je er een gebruiken schakel hem even uit en test opnieuw.<P>------------------<BR>Groeten,<BR>Cb[PC]<p>[This message has been edited by d0xt3rCb (edited 23 November 2000).]

Geplaatst:

Klopt inderdaad dat het door de downloadmanager komt. Bij mij deed hij het gisteren ook maar vandaag stond DAP aan en kreeg ik dus het leech script. Even uitschakelen en geen problemen meer.<P>Helaas zijn deze scripts nodig omdat er op steeds meer plekken 100 % kopieeen terug te vinden zijn van de sat4all downloadsectie.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Geplaatst:

hoi,<BR>inderdaad ook bij mijn de downloadmanager de schuldige,<BR>tot vandaag geen last dus er zal wat veranderd zijn door de techneuten<BR>bedankt voor de reacties<BR>gr falonso<P>------------------<BR>

Geplaatst:

ligt inderdaad aan DAP (download accelerator)<BR>was wel handig geweest als dit ff ergens vermeld wat, was blijkbaar niet de enige die weer slaap te kort kwam door de 'hobbie'<P>maar DAP kan je uitschakelen door bij het aanklikken van de file alt ff in te houden, hij download dan op de 'ouderwetse manier'<P>Truste :-)<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.