Gast Geplaatst: 15 januari 2003 Geplaatst: 15 januari 2003 heb zo juist een wavefrontier schotel aangeschaft,mij vraag is hoe kan ik 16 lmd's laten werken op een humax5400Z, wat heb ik nodig!! heb de schotel van duitsland,de verkoper kon mij ook niet veel helpen(versta geen duits) grt
Gast Geplaatst: 16 januari 2003 Geplaatst: 16 januari 2003 Voor meer dan 1 lnb's heb je een switch nodig. Voor 2 lnb's kost deze ongeveer €16,- Voor 4 lnb's kost deze € 26,- Of er een switch voor 16 lnb's bestaat weet ik niet. Volgens mij moet je dan meerdere switchen achter elkaar zetten. Trouwens waar heb jij jouw schotel gekocht en voor hoeveel €? a.u.b. per pm basssietuning@skynet.be
Theo50 Geplaatst: 18 januari 2003 Geplaatst: 18 januari 2003 Ik wil ook graag het adres en de prijs van die Frontier als het mogelijk is. schotelgek@hetnet.nl of een pm graag Alvast bedankt Theo50
Gast Geplaatst: 18 januari 2003 Geplaatst: 18 januari 2003 Als je in de Veronica Satellite van deze week leest. Dan zie je een advertentie van M-**t in Axel en daar staat ook de wave frontier in. Voor Speed: Ik zou deze winkel bellen en dan de vraag stellen: ik ben mij aan het orienteren op een wavefrontier maar hoe knoop ik zetien LNB's aan elkaar. Ik hoop dat je dit wat verder helpt. mvg olav12
Gast Geplaatst: 18 januari 2003 Geplaatst: 18 januari 2003 zo moet dat lukken heeft mij de verkooper gezegd via vriendt(vertaalt) 4xDiseqc 1.0/2.0 Spaun sar 410f 1xDiseqc 1.1/2.1 Spaun sur 410f 16x Singel humax lmb weet niet als het werkt, ga ze plaatsen grt speed 2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen